کد خبر: ۳۰۸۸۰
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۶ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ - 2014August 12
شفا آنلاين-رابین ویلیامز، یکی از موفق ترین هنرپیشگان و کمدین های آمریکایی در ۶۳ سالگی درگذشت.پلیس می گوید که حوالی ظهر به وقت محلی، نیروهای اورژانس به خانه او رفتند و جسد بی جان او را یافتند.پلیس کالیفرنیا احتمال می دهد که او خودکشی کرده باشد!

به گزارش شفا آنلاين،رابین ویلیامز، یکی از موفق ترین هنرپیشگان و کمدین های آمریکایی در ۶۳ سالگی درگذشت.پلیس کالیفرنیا احتمال می دهد که او خودکشی کرده باشد.پلیس می گوید که حوالی ظهر به وقت محلی، نیروهای اورژانس به خانه او رفتند و جسد بی جان او را یافتند.رابین ویلیامز فیلم های بسیاری بازی کرده که از جمله آنها می توان به "صبح بخیر ویتنام"، "خانم داتفایر" "انجمن شاعران مرده" و "گود ویل هانتینگ" اشاره کرد.او برای بازی در این آخری جایزه اسکار گرفت.

رابین ویلیامز ، هنرپیشه معروف امریکایی در حالی به خاک سپرده خواهد شد که گفته می شود او در روزهای پایانی عمرش به خاطر اعتیادش به الکل و مواد مخدر و یا برای آنچه که خودش "خرده کاری" می نامید به یک مرکز ترک اعتیاد رفته بود. پلیس گفته آنچه به نظر می رسد این است که آقای ویلیامز از خفگی مرده است. اما اظهار نظر دقیق در این خصوص را به بعد موکول کرد که گزارش پزشکی قانونی منتشر شود.

همسر رابین ویلیامز، بیانیه ای منتشر کرده و گفته "عمیقا دل شکسته است."

در این بیانیه، او از مردم خواسته تا اجازه دهند که خانواده با اندوهشان بسازند: "امیدواریم که تمرکز بر مرگ رابین نباشد، بلکه تمرکز بر بی شمار لحظه ای باشد که او به مردم شادی و خنده هدیه داد."

 

مارا باکسبام، سخنگوی مطبوعاتی رابین ویلیامز اعلام کرد که او در ماه‌های آخر زندگی شدید افسرده شده بود.


ویلیامز از ازدواج های قبلی اش، او سه فرزند داشت.رابین ویلیامز، متولد سال 1951 میلادی در شهر شیکاگو بود. در دوره دبیرستان وارد گروه تئاتر شد و برای یادگیری تئاتر به مدرسه معتبر جولیارد در نیویورک رفت.یکی از معلم هایش او را تشویق کرد تا بخت خود را در کمدی بیازماید.نخستین بار او در یک مجموعه تلویزیونی در سالهای 70 میلادی به نام "مورک و میندی" درخشید. او نقش یک آدم فضایی عجیب را در آن سریال بازی می کرد.او در کنار بازی در فیلم های سینمایی در تمام سال های فعالیتش روی صحنه هم برنامه های کمدی اجرا می کرد.در زیر به صحنه هایی از هنرنمایی رابین ویلیامز اشاره می کنیم:

صحنه ای از بازی ویلیامز در فیلم بی خوابی (Insomnia) در کنار آل پاچینو

 

 

نمایی از فیلم بهترین بهترین بابای دنیا (World's greates dad)

 

 

دیالوگی از رابین ویلیامز در فیلم بهترین بابای دنیا :همیشه فکر می کردم که بدترین چیز توی زندگی اینه که تنها باشی،ولی نه، حالا فهمیدم که بد ترین چیز توی زندگی بودن با ادمهایی که باعث می شن که احساس تنهایی کنی!

بیانیه رییس کمپانی والت دیسنی برای درگذشت ویلیامز

رابرت ایگر رییس کمپانی والت دیسنی با صدور بیانیه ای گفت ویلیامز برای خلق شماری از محبوب ترین شخصیت‌های کمدی دنیا همیشه محبوب خواهد ماند و به یادآورده می شود. وی افزود: او یکی از چهره‌های افسانه‌ای دیسنی است، یکی از اعضای محبوب خانواده ما و همیشه جایش خالی خواهد بود و ما در کنار دوستان و همه هواداران او سوگواری می کنیم و برای خانواده اش در این ساعات دشوار آرزوی آرامش و بردباری داریم. ویلیامز امسال پس از 32 سال به تلویزیون بازگشت و با نمایش فصل اول از مجموعه «دیوانه ها» میلیون ها نفر را پای تلویزیون نشاند.

 

 صحنه ای از فیلم ویلهانتینگ نابغه

 

اوباما رییس جمهوری آمریکا با صدور اعلامیه ای درباره درگذشت ویلیامز نوشته است: رابین ویلیامز یک مرد فضایی، یک دکتر، یک نابغه، یک خدمتکار، یک رییس جمهوری، یک استاد، پتیرپن و هر چیز دیگری که بتوانید فکرش را کنید بود. اما او کی بود. او به عنوان یک بیگانه وارد زندگی ما شد- اما همه عناصر روح انسانی را برای ما ملموس کرد. او آمریکا را به گریه درآورد. او استعداد نامتناهی‌اش را به راحتی به آنهایی که به آن نیاز داشتند هدیه کرد- از همه سنگرهای ما در طول مرزها تا خیابان‌های خودمان.



اعتدال

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: