کد خبر: ۲۹۹۱۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۸ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۳ - 2014August 03
شفاآنلاین- مجله بین المللی آرشیو جراحی استخوان و مفصل(The Archives of Bone and Joint Surgery)دانشگاه علوم پزشکی مشهد، موفق به دریافت رتبه علمی پژوهشی از وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی شد.
به گزارش شفاآنلاین،از دانشگاه علوم پزشکی مشهد ،در یکصد و دوازدهمین نشست کمیسیون نشریات علوم پزشکی کشور با اعطای رتبه علمی پژوهشی به مجله بین المللی آرشیو جراحی استخوان و مفصل به مدت یک سال موافقت به عمل آمد.

سردبیر مجله و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت : نخستین شماره این فصلنامه به زبان انگلیسی در شهریور 92 برابر با با سپتامبر 2013 به چاپ رسید و تا کنون چهار شماره از این مجله منتشر شده است.

دکتر محمد حسین ابراهیم زاده افزود :اعضای شورای سردبیری و هیئت تحریریه این مجله از پژوهشگران دانشگاه های علوم پزشکی کشور و محققین برجسته ای از کشورهای امریکا، انگلیس، فرانسه، اسپانیا، ایتالیا، یونان،ژاپن، المان،بلژیک، اتریش، سویس، ، ترکیه،چین،پاکستان، مالزی، تایلند،نیوزلند، برزیل ،مصر، هند، عمان وامارات عربی متحده هستند.

رییس مرکز تحقیقات ارتوپدی دانشگاه علوم پزشکی مشهد تصریح کرد: در این مجله مقالاتی در زمینه جراحی ارتوپدی، طب ورزشی، تروما،بیماریهای مفصلی و روماتیسمی، جراحی ستون فقرات، تومورهای سیستم اسکلتی، جراحی زانو، جراحی دست و اندام فوقانی، جراحی آرتروسکپی و آرتروپلاستی، و مطالعات پایه در بیومکانیک، بیومتریال، سلولهای بنیادی و مهندسی بافت منتشر شده است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: