کد خبر: ۲۹۳۶۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۴ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۳ - 2014July 27
شفاآنلاین-مدیر عامل موسسه حمایت از بیماران سرطانی "بهنام دهش پور" از راه‌اندازی دستگاه شتاب‌دهنده جدید با انرژی خطی پایین ویژه‌ی بیماران مبتلا به سرطان خبر داد.

به گزارش شفاآنلاین، لی لی رضایی در ضیافت افطاری که با حضور خیرین برگزار شد، گفت: ساخت بونکر (اتاق) دستگاه شتاب‌دهنده با انرژی خطی بالا دستگاه شتاب‌دهنده جدید با انرژی خطی بالا و خرید دستگاه سی تی ‌سیمولاتور از پروژه‌های در دست اجرای این موسسه خیریه است.

وی اهدای زمین و ساخت مرکز رادیوتراپی و نقاهتگاهٰ بازسازی مداوم نقاهتگاه و ساخت درمانگاه برای غربالگری سرطان سینه در ملک موقوفه خیابان دبستان را از دیگر پروژه‌ها برشمرد و افزود: پروژه بازسازی و تجهیز بخش شیمی‌درمانی بیمارستان امام حسین(ع)ٰپروژه بازسازی بخش آنکولوژی بیمارستان بابلسر از دیگر برنامه‌های این موسسه خیریه است.

مدیر عامل موسسه حمایت از بیماران سرطانی "بهنام دهش پور" ادامه داد: یکی از پروژه‌های تجهیزاتی - درمانی موسسه خیریه "بهنام دهش‌پور" برای بیماران مبتلا به سرطان کمک به بازسازی و تجهیز بخش شیمی‌درمانی سرپایی بیمارستان امام حسین تهران وابسته به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی است.

رضایی با بیان اینکه تجهیز بیمارستانهای دانشگاهی به‌ویژه بخشهای مربوط به درمان بیماری سرطان را از اهداف موسسه خیریه بهنام دهش‌پور برشمرد و افزود: این بیمارستانها باید در نقاطی از شهر مستقر باشند که برای بیماران قابل دسترسی باشد.

وی یادآور شد: پذیرش انواع دفترچه بیمه درمانی و نرخ تعرفه درمانی کم در این مراکز از دیگر دلایل حضور این موسسه خیریه در بیمارستانهای دانشگاهی است.

مهر

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: