کد خبر: ۲۸۷۳۹۶
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۱ - ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - 2021August 12
مردم با همکاری در روش‌های بسیار ساده می‌توانند به این وضعیت فعلی کمک کنند.
شفاآنلاین>سلامت>مدیرعامل شرکت توانیر گفت: به دلیل افزایش گرما مصرف برق از میزان تولید، بالاتر رفته است.
به گزارش شفاآنلاین:متولی زاده مدیرعامل شرکت توانیر با اشاره به آخرین خبرها درباره وضعیت توزیع و مصرف برق در کشور، گفت: به‌ دلیل گرمایی که در کشور حاکم است، مصرف برق افزایش پیدا کرده است، امروز با اینکه روز نیمه تعطیل محسوب می‌شود، مصرف برق افزایش داشته و از تولید فراتر رفته است، امروز تعدادی از نیروگاه‌های برق آبی کشورمان از مدار خارج شده اند و تولید کاهش پیدا کرده است، بنابراین مجبور شدیم در کشور خاموش‌هایی داشته باشیم.

او گفت: مردم با همکاری در روش‌های بسیار ساده می‌توانند به این وضعیت فعلی کمک کنند.

متولی زاده در پاسخ به این پرسش که چه زمانی نیروگاه‌ها به مدار تولید می‌روند؟ بیان کرد: نیروگاه‌های برق آبی متکی به آب ذخیره شده هستند، بنابراین برنامه ریزی که به طور دقیق به مدار بیایند وجود ندارد، ولی اقداماتی در این راستا صورت گرفته است، این مسئله طولانی خواهد بود، خواهشمندیم مردم که در مناطق گرمسیر از خاموشی مستثنی هستند یکی از دستگاه‌های کولر اضافی را خاموش کنند تا از این طریق در مصرف برق کلی صرفه جویی شود.

مدیرعامل شرکت توانیر بیان کرد: تعدادی از افراد که محدود هستند میزان زیادی از برق را برای استخراج رمز ارز استفاده می‌کنند، واقعا این افراد به مردم خیانت می‌کنند از این افراد خواهشمند هستیم دستگاه‌های خودشان را از برق بکشند. قطعا با این افراد برخورد جدی خواهد شد.
قابل مشاهده در دسکتاپ

قابل مشاهده در موبایل



برچسب ها: گرما ، مصرف ، برق
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: