کد خبر: ۲۸۶۸۵
تاریخ انتشار: ۰۲:۱۶ - ۳۰ تير ۱۳۹۳ - 2014July 21
شفا آنلاین- عضو انجمن ارولوژی ایران گفت: استفاده از پروتزها برای افراد دچار ناتوانایی جنسی که به درمان های دارویی و دستگاه های کمکی جواب مثبت نداده اند، مفید است.
دکتر کیوان راد خواه در گفتگوی اختصاصی با شفا آنلاین ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در واقع با تعبیه این پروتزها سفتی آلت مردان تأمین می شود و به دنبال کیفیت خوب پروتز، فرد با احساس خوب و انزال طبیعی نیز به برقراری روابط جنسی با همسر می پردازد.

وی ادامه داد: حال آن که متأسفانه در جامعه و افکارعمومی ما چنین درمان هایی به درستی جا نیفتاده، یعنی اگر فردی به این نتیجه برسد که امکان درمانش با یک دوره مصرف قرص امکان پذیر نیست، قید درمان و زندگی جنسی را می زند.

استاد دانشگاه علوم پزشکی ایران با تأکید بر این که نگرش افراد باید برای درمان مشکلات و اختلالات جنسی تغییر کند در عین حال تصریح کرد: در واقع پروتزها بسته به نوع شان انواع و قیمت های مختلفی دارند اما به طور کلی نسبت به سایر پروتزهایی که در بدن استفاده می شوند ارزان ترند.

وی افزود: متأسفانه تاکنون سازمان های بیمه گر هیچ گونه پوشش دهی برای درمان مشکلات جنسی زوجین( حتی داروهایی که برای اختلالات جنسی تجویز می شوند) نداشته اند، به نظر من علت این امر ناشی از نگرش اشتباه سیستم بهداشتی مملکت به مسائل جنسی است.

عضو انجمن باروری و ناباروری توصیه کرد: همسران دارای مشکلات جنسی برای انجام هرگونه اقدامات درمانی کوتاهی نکنند زیرا رها کردن زندگی زناشویی به رغم مشکلاتش به ضرر آنها است.

فلوشیپ انکواورولوژی یادآور شد: زیرا اغلب زوجین به ویژه کسانی که در میانسالی رابطه زناشویی خود را رها کرده اند به طور معمول از هم دل سرد شده وبا مشکلاتی جدي روبروشده اند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: