کد خبر: ۲۷۵۷۹
تاریخ انتشار: ۲۰:۳۷ - ۱۸ تير ۱۳۹۳ - 2014July 09
شفا آنلاین:ثبت نام در آزمون دکتری (PHD) از روز سه شنبه 17 تیر ماه آغاز شد و تاکنون 365 داوطلب در این آزمون ثبت نام کردند.
به گزارش شفا آنلاین،حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش گفت: ثبت نام برای شرکت در آزمون دکتری (PHD) نیمه متمرکز سال 93 و پردیس خودگردان دانشگاهها و موسسات آموزش عالی از شب گذشته سه شنبه 17 تیر ماه از طریق شبکه اینترنتی آغاز و در روز یکشنبه 22 تیر ماه 93 پایان می پذیرد.

وی افزود: این آزمون در 7 گروه آموزشی و 144 کد رشته امتحانی شامل 36 کد رشته امتحانی علوم انسانی، 29 کد رشته امتحانی علوم پایه، 31 کد رشته امتحانی فنی و مهندسی، 30 کد رشته امتحانی کشاورزی و منابع طبیعی، 3 کد رشته انتخانی هنر، 9 کد رشته امتحانی دامپزشکی و 6 کد رشته امتحانی زبان برگزار می شود.

وی تصریح کرد: هر یک از داوطلبان علاقمند در این آزمون ضرورت دارد پس از دریافت دفترچه و انتخاب رشته از سایت سازمان سنجش و مطالعه دقیق آن در صورت واجد شرایط بودن، می توانند فقط در یک کد رشته امتحانی متناسب با مدرک فارغ‌التحصیلی ثبت نام و در آزمون مزبور شرکت نمایند.

توکلی تصریح کرد: برای این منظور لازم است در مهلت تعیین شده و حداکثر تا روز یکشنبه 22 تیر ماه 93 به سایت سازمان سنجش مراجعه و با رعایت دستورالعمل مربوط نسبت به تکمیل تقاضا نامه اینترنتی اقدام نمایند.

وی خاطر نشان کرد: تا ساعت 8 صبح امروز چهارشنبه 18 تیرماه 93 ،365 داوطلب برای شرکت در آزمون ثبت نام نموده‌اند.

برچسب ها: ثبت نام ، داوطلب ، آزمون ، PHD
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: