کد خبر: ۲۷۴۷۶۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۰ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۹ - 2021February 25
کانتارو در بازاری در "هوانوکو" کشور پرو کار می کرد که در آنجا با یک مرد کلمبیایی به نام آندرس و یک ونزوئلایی روبرو شد
شفاآنلاین>سلامت> پلیس در جستجوی دو جوان ونزوئلایی است که جوان ۱۹ ساله پرویی را پس از گفتگویی کوتاه از پلی در کشور کلمبیا به پائین پرتاب کردند.

به گزارش شفاآنلاین: در فیلم هیجان انگیز و وحشتناک دیده می شود که دو جوان ونزوئلایی از قربانی ۱۹ ساله می پرسند که اهل کجاست وبه محض آنکه متوجه می شوند اهل پروست و برای فروش لباس به کشور کلمبیا آمده او را از روی پل به پایین پرتاب می کنند.

در ادامه فیلم کوله پشتی لباس های قربانی نیز به همراه وی به درون دره ای عمیق پرتاب می شود.ساعت ها بعد از انتشار این فیلم در فضای مجازی پلیس جسد قربانی را با هویت "سیلوانوکانتارو "۱۹ ساله اهل پرو شناسایی کرده است.

سخنگوی پلیس  کلمبیا  اعلام کرد در جستجوی دو جوان قاتل و نژاد پرست ونزوئلایی است که قربانی را بی دلیل و بی رحمانه به درون دره پرتاب کرده اند تا بمیرد. یکی از مردان قاتل در حال فیلمبرداری  و دیگری قربانی را از پل پرتاب کرده است.

گفتنی است" کانتارو" در بازاری در "هوانوکو" کشور پرو کار می کرد که در آنجا با یک مرد کلمبیایی به نام آندرس و یک ونزوئلایی روبرو شد که او را متقاعد کرده بودند اگر به مدلین ، کلمبیا سفر کند ، می تواند پول بیشتری بدست می آورد ، جایی که می تواند لباس خریداری کند و با قیمت بالاتر بفروشد از این رو این جوان خود را به کشور پرو رسانده بود تا بتواند لباس هایش را با قیمت بالاتری به فروش برساند که با مردان قاتل روبرو شده است.
قابل مشاهده در دسکتاپ

قابل مشاهده در موبایل



نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: