کد خبر: ۲۵۲۹۲
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۳ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۳ - 2014June 18
شفا آنلاین:قائم مقام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در امور دانشگاه ها گفت: سرنوشت دولت به موفقیت برنامه تحول نظام سلامت گره خورده است.
به گزارش شفا آنلاین، به نقل از وبدا، سید حسن امامی رضوی که در سفر استانی دولت به استان لرستان سفر کرده است، گفت: با اجرای برنامه تحول نظام سلامت، 50 درصد اعتبارات حوزه سلامت افزایش یافته است.

وی در ادامه گفت: اجرای این برنامه فرصتی طلایی ایجاد کرده و سرنوشت دولت تدبیر و امید، به موفقیت برنامه تحول نظام سلامت گره خورده است.

امامی رضوی اظهار داشت: دولت تدبیر و امید، سلامت را به عنوان مهمترین اولویت کاری خود برگزیده و این اقبال و توجه سبب شده که اعتباراتی از محل صرفه جویی از اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه ها و افزایش قیمت حامل های انرژی به حوزه سلامت اختصاص یابد.

وی گفت: این تدبیر، فرصتی را فراهم کرده است که باید از این فرصت، در جهت کاهش پرداختی مردم بابت درمان و افزایش رضایتمندی آنها نهایت استفاده را برد.

براساس این گزارش، در نشستی که با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی و معاونین آموزشی، درمان، دانشجویی فرهنگی و غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی لرستان برگزار شد، عملکرد این دانشگاه در زمینه اجرای برنامه تحول نظام سلامت تشریح شد.

گفتنی است قائم مقام وزیر بهداشت در امور دانشگاه ها در ادامه سفر به استان لرستان، با حضور در بیمارستان امام خمینی (ره) پلدختر از بیماران بستری در این مرکز عیادت کرد و ضمن گفتگو با پزشکان و پرستاران این مرکز از روند اجرای برنامه تحول نظام سلامت بازدید کرد.

دکتر امامی رضوی اجرای برنامه تحول نظام سلامت در استان لرستان را موفق اعلام کرد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: