کد خبر: ۲۴۵۰۷۷
تاریخ انتشار: ۲۰:۳۰ - ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - 2019October 30
مهم‌ترین خاصیت این میوه افزایش قوای جنسی است. از این میوه می‌توان در درمان انواع یبوست استفاده کرد
شفاآنلاین>سلامت جنسی>دانش پزشکی هراندازه وسیع‌تر شود، باز نمی‌تواند خواص داروهای گیاهی را انکار کند. در اینجا میوه‌ای را به شما معرفی می‌کنیم که در تقویت قوای جنسی کمک فراوانی می‌کند.

به گزارش شفاآنلاین، متاسفانه مردم میوه‌ها و گیاهان خوراکی را کمتر در سبد خوراکی خود قرار می‌‌دهند تاجایی که بدن‌شان ضعیف می‌شود و در برابر کوچک‌ترین بیماری‌ها از پا درمی‌آیند‌ و مجبور به استفاده از داروهای شیمیایی می‌شوند که در بیشتر مواقع عوارض نامطلوبی دارند.

از خواص مفید انجیر هر چه بگوییم کم گفته‌ایم. مهم‌ترین خاصیت این میوه افزایش قوای جنسی است. از این میوه می‌توان در درمان انواع یبوست<Constipation> استفاده کرد و از عوارض جانبی مسهل‌ها مثل ناسازگاری مزاجی، وابستگی، تحریک شدید روده، گشادی کولون، دل پیچه و استفراغ در امان بود.

همچنین یکی از ویژگی‌های مثبت این میوه نداشتن منع مصرف در دوران باداری یا شیردهی و قابل استفاده بودن برای تمام سنین است.

انجیر از جمله میوه‌های مغذی است که عاملی مهم برای پیشگیری از بیماری‌ها به حساب می‌آید. انجیر سرشار از کلسیم است که ماده‌ای مفید برای مقاومت در برابر سرطان به شمار می‌آید.

این میوه حاوی و‌یتامین‌های C، B، A و مواد معدنی مختلف مانند پتاسیم، کلسیم، فیبر، آهن، فسفر و سدیم است.

به اعتقاد کارشناسان‌، انجیر از میوه‌هایی است که به راحتی هضم می‌شود‌، ضد نفخ است‌، فعالیت روده‌ها را تنظیم می‌کند و از باقی ماندن پسمانده‌های غذایی در دستگاه گوارش جلوگیری می‌کند. این میوه به علت به کار انداختن کبد و طحال و کلیه و مثانه و مجاری ادرار از ایجاد سنگ در این اعضا جلوگیری می‌کند.

خواص دیگر درمانی انجیر عبارتند از:

- تسکین سرفه‌های ناشی از بیماری‌های التهابی

- افزایش تعرق بدن

- کاهش درجه حرارت بدن

- انجیر (‌تازه یا خشک‌) یبوست را برطرف می‌کند و یکی از بهترین میوه‌ها برای تمیز کردن روده بزرگ و رفع یبوست است‌. در قدیم برای از بین بردن یبوست از شربت انجیر استفاده می‌کردند‌.

- جوشانده غلیظ انجیر خشک برای رفع سرماخوردگی بسیار مفید است و غرغره کردن آن گلودرد را برطرف می‌کند.

- انجیر برای درمان سوء‌هاضمه مفید است‌.

- انجیر برای آنهایی که قند خونشان پایین می‌آید و یک دفعه احساس ضعف می‌کنند مناسب است، زیرا قند آن به سرعت در روده کوچک جذب می‌شود.

- خوردن انجیر باعث افزایش نیروی جنسی می‌شود‌.

- انجیر تقویت‌کننده کبد است‌.

- هضم انجیر آسان است و مصرف آن برای بچه‌ها و اشخاصی که از بستر بیماری برخاسته‌اند و دوره نقاهت را می‌گذرانند، بسیار مفید است.

- انجیر بوی بد دهان را از بین می‌برد‌؛ استخوان را محکم می‌سازد؛ باعث رویش مو می‌شود و درد را بر طرف می‌کند.سلامت بانوان اوما
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: