کد خبر: ۲۴۰۵۵۴
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۰ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - 2019August 28
مدتی است که ثبات به بازار ارز بازگشته و قیمت دلار نیز با شیبی آرام در حال کاهش بود، اما امروز بازار ارز افزایشی شد و بر همین اساس بانک‌ها امروز (ششم شهریور) هر دلار آمریکا را ۱۰ هزار و ۸۷۷ تومان می‌خرند که نسبت به روز گذشته با افزایش حدود ۲۰۰ تومانی همراه بوده است
شفا آنلاین>بیمه و بانک>پس از چند روز کاهشی در بازار ارز، قیمت ارزهای مختلف امروز در بانک‌ها و صرافی‌های مجاز بانک مرکزی افزایش یافت.

به گزارش شفا آنلاین: مدتی است که ثبات به بازار ارز بازگشته و قیمت دلار نیز با شیبی آرام در حال کاهش بود، اما امروز بازار ارز افزایشی شد و بر همین اساس بانک‌ها امروز (ششم شهریور) هر دلار آمریکا را ۱۰ هزار و ۸۷۷ تومان می‌خرند که نسبت به روز گذشته با افزایش حدود ۲۰۰ تومانی همراه بوده است.

همچنین هر یورو امروز در بانک‌ها به قیمت ۱۲ هزار و ۵۹ تومان خریداری می‌شود که قیمت این ارز نیز نسبت به روز گذشته حدود ۲۰۰ تومان، افزایش یافته است. قیمت خرید هر پوند انگلیس در بانک‌ها نیز ۱۳ هزار و ۳۴۷ تومان است.

ارز مسافرتی ۱۳۰۰۰ تومان شد

قیمت ارز مسافرتی در بانک‌ها همچنان از قیمت فروش آن در بازار بالاتر است؛ به طوری که قیمت فروش ارز مسافرتی در بانک‌ها ۱۲ هزار و ۶۶۶ تومان اعلام شده که با احتساب کارمزد به حدود ۱۳ هزار تومان می‌رسد.

اما صرافی‌های مجاز بانک مرکزی قیمت دلار را نسبت به روز گذشته ۱۵۰ تومان افزایش دادند؛ به طوری که قیمت خرید دلار در این صرافی‌ها ۱۱ هزار و ۱۰۰ تومان و قیمت فروش آن ۱۱ هزار و ۲۰۰ تومان است.

این صرافی‌ها امروز هر یورو را به قیمت ۱۲ هزار و ۳۵۰ تومان می‌خرند و ۱۲ هزار و ۴۵۰ تومان می‌فروشند که نسبت به روز گذشته ۱۵۰ تومان افزایش قیمت داشته است.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: