کد خبر: ۲۳۸۵۴۶
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۰ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - 2019August 01
چندین ماه است سرورهای سامانه نظارتی تیتک به داخل کشور منتقل شده است، بخش سرمایه‌گذاری جدیدی در زمینه بازبینی و توان‌افزایی برای این سامانه در حال برنامه‌ریزی است و هیچ اطلاعاتی در خارج از سازمان یا خارج از کشور نیست
شفا آنلاین>سلامت>رئیس سازمان غذا و دارو گفت: چندین ماه است سرورهای سامانه نظارتی تیتک به داخل کشور منتقل شده است، بخش سرمایه‌گذاری جدیدی در زمینه بازبینی و توان‌افزایی درخصوص این سامانه در حال برنامه‌ریزی است.

به گزارش شفا آنلاین، محمد رضا شانه‌ساز معاون وزیر بهداشت اظهار داشت: آراء کمیسیون‌ها در سایت سازمان غذا و دارو اعلام می‌شود، فرایندها نیز به همین ترتیب روی سایت سازمان قرار می‌گیرند و برنامه ما این است که بسیاری از امور اجرایی از سازمان غذا و دارو جدا شوند.

وی گفت: امور اجرایی به شرکت‌هایی که دارای گواهی و تاییدیه از کمیسیون قانونی و سازمان غذا و دارو دریافت می‌کنند واگذار خواهند شد.

شانه‌ساز اظهار داشت: چندین ماه است سرورهای سامانه نظارتی تیتک به داخل کشور منتقل شده است، بخش سرمایه‌گذاری جدیدی در زمینه بازبینی و توان‌افزایی برای این سامانه در حال برنامه‌ریزی است و هیچ اطلاعاتی در خارج از سازمان یا خارج از کشور نیست.

رئیس سازمان غذا و دارو افزود: باید نقاط ابهام در سامانه تیتک برطرف شوند، روند اجرای این برنامه طولانی شده و باید مشکلات این برنامه برطرف و کامل شود. در زمینه قرارداد پشتیبانی و در بحث شرکت پیمانکاری تغییراتی در این سامانه ایجاد خواهد شد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: