کد خبر: ۲۳۰۵۵
تاریخ انتشار: ۲۱:۵۴ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۳ - 2014May 22
شفا آنلاين-بیمارستان‌ها و مراکز درمانی با بهره گیری از این مچ بند می‌توانند سرعت و کیفیت خدمات خود را در مراحل پذیرش و شناسایی بیماران افزایش دهند و از نظر امنیتی هنگامی که روی مچ بسته می‌شود امکان بازکردن و استفاده مجدد را ندارد.
به گزارش شفا آنلاين،متخصصان ایرانی با ارائه نرم افزار بومی و تجهیزات شناسایی بیماران مبتنی بر مچ‌بندهای بیمارستانی امکان شناسایی و ارائه سریعتر خدمات بیمارستانی را فراهم کردند 
  
حیدر پور مدیرعامل شرکت ارائه دهنده این مچ بند در خصوص ویژگی‌های آن اظهار داشت: این شرکت بعنوان ارایه دهنده مچ بندهای شناسایی؛ با سهمی بالغ بر 500 بیمارستان از کل سیستم پزشکی و بیمارستانی، کلینیک‌ها و زایشگاههای کشور توانسته نقش بسزایی در ارایه خدمات الکترونیک همراه با فناروی روز دنیا داشته باشد.

حیدر پور در خصوص قابلیتهای دستگاههای مچ بند بیمارستانی گفت: چاپگر مچ بند مدل HC100 قادر است با گرفتن اطلاعات فرد از سیستم به صورت عکس یا بارکد و ... به صورت لیزری بر روی مچ بند با طراحی دلخواه چاپ نماید. 
 
وی تصریح کرد: این اطلاعات تحت هیچ شرایطی قابل مخدوش کردن نیست و با آب و مداد ضد عفونی کننده از بین نمی‌رود و آنتی باکتریال می باشد. 
 
حیدرپور تصریح کرد: از مشخصات فنی دستگاه چاپ مچ بند می‌توان به سرعت چاپ 20مچ بند در دقیقه، وضوح تصاویر 300DPI، ظرفیت حافظه داخلی 8MB، قابل اتصال به USB ،SERIAL ،LAN ،WIRELESS می باشد که در سه سایز نوزاد و کودک و بزرگسال قابل ارایه است. 
 
وی در ادامه در خصوص دستگاه صدور کارت اظهارداشت: شرکت ارایه دهنده خدمات چاپ بر روی انواع کارت پی وی سی جهت استفاده پرسنل بیمارستان و کارت عضویت بیماران است که قابلیت چاپ دو روی کارت به صورت همزمان تمام رنگی یا به صورت رو تمام رنگ و پشت تک رنگ را دارد. 
 
مدیرعامل این شرکت در خاتمه افزود: همچنین از مشخصات دیگر این دستگاه سرعت بالا ، کدگزاری کارت‌های مگنت‌، اسمارت بدون تماس به صورت اختیاری و تکنولوژی چاپ مستقیم است.

یاد آور می‌شود: این مچ بند در هفدهمین نمایشگاه ایران هلث برای شناسایی بیشتر جامعه پزشکی و ارائه خدمات درمانی عرضه شد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: