کد خبر: ۲۲۰۲۱۴
تاریخ انتشار: ۰۷:۱۵ - ۲۵ دی ۱۳۹۷ - 2019January 15
بر اساس ابلاغیه بانک مرکزی قرار است از ابتدای بهمن ماه سال جاری روش پرداخت سود سپرده ها از روز شمار به ماه شمار تغییر پیدا کند

شفا آنلاین>بیمه و بانک>یکی از بانک های خصوصی اعلام کرده است که پرداخت سود به سپرده های کوتاه مدت که قبل از بهمن ماه افتتاح شده اند با نرخ ۲۰ درصد همچنان ادامه دارد و شامل محدودیت نمی شود.


به گزارش شفا آنلاین: بر اساس ابلاغیه بانک مرکزی قرار است از ابتدای بهمن ماه سال جاری روش پرداخت سود سپرده ها از روز شمار به ماه شمار تغییر پیدا کند.

بر همین اساس در طی چند روز گذشته بانک ها و موسسات اعتباری بخشنامه هایی را در خصوص تغییر روش پرداخت سود و همچنین شرایط افتتاح حساب های کوتاه مدت برای شعب خود ابلاغ کرده اند.

در این خصوص یکی از بانکهای خصوصی که پیش از این حسابهای ۲۰ درصد را برای سپرده های کوتاه مدت با حداقل مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان افتتاح می کرد اعلام کرده که از ابتدای بهمن ماه دیگر این نوع حساب را افتتاح نمی‌کند.

به عبارت دیگر مشتریان تنها چند روز دیگر فرصت دارند تا حساب کوتاه مدت ۲۰ درصدی افتتاح و از مزایای آن بهره مند گردند.

کارمند این بانک خصوصی اعلام کرده است از ابتدای بهمن ماه حساب کوتاه مدت به نرخ ۱۰ درصد افتتاح شده اما حسابهای کوتاه مدت قبلی همچنان با نرخ های بالا پرداخت سود می شود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: