کد خبر: ۲۱۷۳۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۹ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - 2014May 08
شفاآنلاین-سومین کنگره بین المللی کاشت حلزون شنوایی و علوم وابسته با هدف ارایه دستاوردهای جدید این رشته و تبادل دانش میان متخصصین داخل و خارج کشور از 20 تا 22 اردیبهشت ماه سال جاری در هتل اسپیناس تهران برگزار می شود.

به گزارش شفاآنلاین،پروفسور ˈمحمد اجل لوئیانˈ دبیر علمی این کنگره با بیان اینکه ایران در زمینه کاشت حلزون شنوایی در منطقه

پیشتاز است،گفت:سابقه کاشت حلزون شنوایی در ایران به بیش از 20 سال می رسد و تاکنون بیش از 6 هزار کاشت حلزون شنوایی در کشور انجام شده است.

وی آموزش تعداد بیشتری از متخصصین گوش و حلق و بینی،کارشناسان شنوایی شناسی و نیز کارشناسان گفتار درمانی را از اهداف این کنگره خواند.

وی ادامه داد:همچنین در این کنگره روش های جدید شناسایی، جراحی و توان بخشی ناشنوایان،جزییات تکنیک های کاشت حلزون، سمعک های کاشتنی برای کم شنوا و ناشنوایان، موارد جدید کاشت ساقه مغز برای کسانی که فاقد استخوان حلزونی هستند و کاشت سمعک هایی که از بیرون دیده نمی شوند، ارایه می شود.

وی گفت: همچنین سه کارگاه با موضوع روش های نوین کاشت حلزونی، دستگاه های جدید کاشت حلزون و روش های جدید جراحی کاشت حلزون برپا می شود.

پروفسور اجل لوئیان اظهار داشت:در این کنگره 35 میهمان خارجی که همگی از استادان به نام این رشته در دنیا هستند از کشورهای آمریکا، کانادا، انگلیس، فرانسه، آلمان، اتریش و استرالیا حضور دارند.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می توانند به پایگاه اینترنتی این کنگره به نشانی www.irancochlear.com مراجعه کنند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: