کد خبر: ۲۱۵۶۴۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۰ - ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - 2018December 01
با وجود اینکه در هفته گذشته قیمت جهانی طلا با نوسان همراه بود اما در اوایل هفته در بازار داخلی روند قیمت سکه، طلا و ارزکاهشی بود و به‌دلیل اقدامات و سیاست‌های ارزی بانک مرکزی، قیمت ارز روزانه کاهش داشت
شفاآنلاین>بیمه و بانک> محمد کشتی آرای رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهرگفت: بسیاری از سکه و طلا‌هایی که در خانه‌ها نگهداری می‌شد با کاهش قیمت به بازار عرضه و باعث کاهش قیمت شد. میل به خرید طلا و سکه کاهش پیدا کرده و فروشنده در بازار زیاد است.

به‌گزارش شفاآنلاین، وی درباره سیر نزولی قیمت طلا، سکه و ارزدر یک هفته گذشته گفت: با وجود اینکه در هفته گذشته قیمت جهانی طلا (Gold)با نوسان همراه بود اما در اوایل هفته در بازار داخلی روند قیمت سکه، طلا و ارزکاهشی بود و به‌دلیل اقدامات و سیاست‌های ارزی بانک مرکزی، قیمت ارز روزانه کاهش داشت و به‌طور مستقیم روی قیمت طلا و سکه تأثیر گذاشت.

وی ادامه داد: قیمت سکه در اوایل هفته، 4 میلیون و 100 هزار تومان بود که تا پایان هفته روز پنجشنبه به 3 میلیون و 580 هزار تومان رسید.

رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر تصریح کرد: با ورود سکه‌های نگهداری شده در خانه‌ها به بازار، قیمت‌ها (Prices)کاهش یافت به‌طوری که قیمت نیم سکه در اول هفته 2 میلیون و 100 هزار تومان بود در پایان هفته به 1 میلیون و 870 هزار تومان، ​ ربع سکه از 1 میلیون و 200 هزار تومان به 1 میلیون و 120 هزار تومان، طلای یک گرمی از 660 هزار تومان به 650 هزار تومان و طلای 18 عیار نیز از 370 هزار تومان به 340 هزار تومان رسید.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: