کد خبر: ۲۱۳۷۵۶
تاریخ انتشار: ۰۱:۳۰ - ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - 2018November 11
یکی از مسائل مهم در تومورهای مغزی گرفتاری چشم و میدان دید بیمار است و در مواردی موجب دوبینی می‌شود
شفا آنلاین>جامعه پزشکی-همایش ها >دبیر علمی بیست و هشتمین کنگره چشم پزشکی با اشاره به اینکه در ایران حدود ۲ هزار چشم پزشک وجود دارد، گفت: ابتلا به تومورهای مغزی <Tumores cerebrales>در برخی از بیماران همراه با مشکلات چشمی است.

 به گزارش شفا آنلاین:دکتر مصطفی سلطان سنجری با بیان این مطلب افزود: یکی از مسائل مهم در تومورهای مغزی گرفتاری چشم و میدان دید بیمار است و در مواردی موجب دوبینی می‌شود.

وی با بیان اینکه دو درصد از افراد جامعه دچار مشکلات انحرافی چشم هستند، افزود: در بین کودکان انحرافات دوبینی شایع‌تر است که ابتدا باید علت آن مشخص شود و درمان‌های لازم صورت گیرد.

دبیر علمی بیست و هشتمین کنگره چشم پزشکی خاطر نشان کرد: تمامی کودکان از ۶ ماهگی تا یک‌ سالگی باید مورد بررسی چشم پزشک قرار گیرند همچنین اگر کودک مشکلی را نداشت در سه تا ۶ سالگی نیز برای بار دوم مورد بررسی‌های لازم قرار گیرد.

سلطان سنجری عنوان کرد: تمامی تجهیزات چشم پزشکی در ایران وجود دارد و حتی چشم پزشکی در کشور ما نسبت به اسپانیا بسیار پیشرفته‌تر است

و خوشبختانه معاینات چشمی در ایران بسیار مناسب است و تمامی افراد می‌توانند بهترین امکانات و خدمات درمانی رو از پزشک مورد نظر خود دریافت کنند.

وی با بیان اینکه بیست و هشتمین کنگره چشم پزشکی در ۲۱ تا ۲۴ آبان ماه سال جاری در مرکز همایش‌های رازی برگزار می‌شود، گفت: در این کنگره ۱۷ مهمان خارجی از کشورهای امریکا، انگلیس، برزیل، سنگاپور، فرانسه و … شرکت می‌کنند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: