کد خبر: ۲۱۲۳۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۸ - ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - 2014May 02
شفا آنلاین:افزایش جراحی بینی به خاطر حفظ زیبایی ظاهری در حال رشد است در این میان نباید از عوارضی که در این بین به وجود می آید غافل شد.
به گزارش شفا آنلاین،دکتر گیلدا گیوه چی متخصص گوش و حلق و بینی گفت: جراحی بینی شایع ترین جراحی‌ها است که با رشد روزافزون همراه است با پیشرفت علمی و دستگاه‌های جدید این عمل‌های زیبایی گسترش زیادی پیدا کرده است. 
 
وی ادامه داد: در سال های قبل زمانی‌که می خواستند عمل انجام دهند از منطقه مورد نظر مقدار زیادی بافت بر می‌داشتند و مابقی را استفاده نمی‌کردند و این امر باعث می‌شد فرد مورد نظر در آینده با مشکل تنفسی مواجه شود اما با پیشرفت علم این مشکل برطرف شده است بافتی که از ناحیه فوق برمی‌دارند هر چقدر کمتر باشد بهتر است و مابقی بافت‌ها را برای ترمیم و بازسازی در قسمت مورد نظر استفاده می کنند تا ظاهر بینی و عمکلرد تنفسی با مشکل مواجه نشود. 
 
وی در پایان گفت: مراقبت‌های بعد از جراحی دارای اهمیت است قرار نگرفتن در محیط با حرارت بالا، ضربه نخوردن و فعالیت‌های ورزشی باعث تورم در ناحیه بینی می‌شود در عین حال شستشوی مداوم بینی با استفاده از محلول شستشوی بینی پیشنهاد می‌شود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: