کد خبر: ۲۱۲۳۵۹
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۱ - ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - 2018October 24
یک دختر تایلندی با مراجعه با یکی از همین کلینیک های غیراستاندارد، از جراحی ناوارد درخواست کرد که روی بینی او عمل جراحی انجام بدهد. این دختر پس از اتمام عمل جراحی و به هوش آمدن تازه متوجه شد که چه بلایی به سر او آمده زیرا با یک حفره عجیب بالای بینی خود مواجه شد
شفاآنلاین>حوادث پزشکی>یک دختر تایلندی برای جراحی بینی<nose surgery> به جراح مراجعه کرد اما بعد از عمل اتفاق وحشتناکی برایش رخ داد.

به گزارش شفاآنلاین، جراحی بینی یکی از رایج ترین و شایع ترین جراحی های پلاستیک و زیبایی میان زنان و مردان محسوب می شود که اگر چه با هدف زیبایی و داشتن ظاهری متناسب میان مردم باب شده است برخی جراحان در کلینیک های غیراستاندار دستمزد پایینی برای انجام عمل های زیبایی می گیرند و با شعار سود کمتر، مشتری بیشتر ، برای خود کار و کاسبی به راه انداخته اند.

البته ناگفته نماند که این افراد کار خود را با پایین ترین کیفیت ممکن انجام می دهند و برخی از آنها حتی جراح نیستند بلکه تنها نام آن را با خود یدک می کشند. این پزشکان قلابی که معمولا به صورت غیرقانونی و اصطلاحا زیرزمینی فعالیت می کنند، اولین گزینه برای جوانانی هستند که حاضرند برای رسیدن به سودای زیبایی های غیر طبیعی، با پرداخت دستمزدی کم به افراد نالایق و کلاهبردار،سر جان و سلامتی خود ریسک کنند.

یک دختر تایلندی با مراجعه با یکی از همین کلینیک های غیراستاندارد، از جراحی ناوارد درخواست کرد که روی بینی او عمل جراحی انجام بدهد. این دختر پس از اتمام عمل جراحی و به هوش آمدن تازه متوجه شد که چه بلایی به سر او آمده زیرا با یک حفره عجیب بالای بینی خود مواجه شد.

مسئولان کلینیک برای اینکه فاجعه پیش آمده را حل کنند از یک ایمپلنت سیلیکونی استفاده کردند و دیگر هیچ کمکی به او ارائه نشد. دختر بیچاره پس از عفونت<Infection> بینی و مراجعه به جراحان بانکوک نیز با پاسخ قاطعی در مورد وضعیت پیش آمده رو به رو نشد. ایران ناز


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: