کد خبر: ۲۱۰۳۷
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۰ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - 2014April 29
شفا آنلاین:اسپری‌های بینی‌ها اغلب برای رفع گرفتگی واحتقاق بینی مورد استفاده قرار می‌گیرند که به تازگی یک مورد استفاده منحصر به فرد پیدا کرده‌اند.
به گزارش شفا آنلاین، پژوهشگران به تازگی یک اسپری مخصوص استنشاق برای بینی تولید نموده‌اند که می‌تواند سبب پیشگیری از ابتلا به آنفلوآنزا شود.

گفتنی است، این اسپری با فناوری ویژه‌ای ساخته شده که می‌تواند سبب افزایش ایمنی فرد در مقابله با انواع ویروس‌های آنفلوآنزا شود.

بررسی‌ها نشان می‌دهند، در این اسپری نوعی پروتئین وجود دارد که مانع از اتصال ویروس آنفلوآنزا به مولکول‌های قند در بدن و ایجاد بیماری در افراد می‌شود.

 کار‌شناسان اعتقاد دارند درمان بیماری آنفلوآنزا بسیار دشوار است زیرا ویروسهای تشکیل دهنده این بیماری هوشمند هستند و خود را با شرایط بدن بیمار هماهنگ کرده مانع از درمان او حتی با درمان‌های آنتی بیوتیکی می‌شوند.

کار‌شناسان اعتقاد دارند استفاده از این اسپری حداقل مانع از ابتلا به بیماری آنفلوآنزا از طریق مجاری تنفسی در افراد می‌شود.

کار‌شناسان کارایی این اسپری در جلوگیری از ابتلا به آنفلوآنزا را بر روی موش‌های آزمایشگاهی در مرحلهٔ نخست اثبات نموده‌اند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: