کد خبر: ۲۰۷۴۸۴
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۰ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - 2018September 05
بارداری با پیشاب زمانی رخ می دهد که اسپرم قبل از انزال در آلت تناسلی وجود داشته و تخمک را بارور کند

شفا آنلاین>سلامت جنسی>مایع چسبندگی و شفافی که قبل از انزال از آلت تناسلی مردان خارج می شود، پیشاب نامیده می شود.

به گزارش شفا آنلاین:مایع چسبندگی و شفافی که قبل از انزال از آلت تناسلی مردان خارج می شود، پیشاب نامیده می شود. اگرچه پیشاب خودش شامل اسپرم نیست، اما امکان بارداری با آن وجود دارد. بارداری با پیشاب زمانی رخ می دهد که اسپرم قبل از انزال در آلت تناسلی وجود داشته و تخمک را بارور کند.

البته شانس بارداری با استفاده از روش نسبتا کم است. با این حال، به دلیل وجود اسپرم در آلت تناسلی قبل از انزال، حاملگی<Pregnancy> قطعا امکان پذیر است. همچنین لازم به یادآوری است که پیشاب حاوی موادی بیش از اسپرم است. بنابراین، داشتن رابطه جنسی محافظت نشده، حتی با استفاده از جلوگیری طبیعی، هنوز هم ممکن است عفونت منتقله از طریق رابطه جنسی  (STI) را به وجود آورد.
در این مقاله مجله پیام سلامت به تحقیقات علمی که شانس بارداری با پیشاب را نشان داده اند اشاره خواهیم کرد.
 
پیشاب چیست؟
پیشاب یک اصطلاح رایج برای آنچه که در حرفه پزشکی به عنوان مایع پیش از انزال شناخته می شود، به کار می رود.
مجله Human Fertility گزارش می دهد که مایع پیش از انزال از انتهای آلت تناسلی قبل از انزال خارج می شود. پیشاب شامل موکوس و آنزیم های مختلفی است که به روانکاری مجرای ادراری قبل از انزال مایع منی، کمک می کند. در طول تحریک جنسی حدود ۴ میلی لیتر پیشاب از بدن مردان خارج می شود.
پیشاب از غدد پیازی-میزراهی در مجرای ادرار ترشح می شود و از این رو به عنوان مایع پیازی-میزراهی نیز شناخته می شود.
در مورد این که آیا پیشاب حاوی اسپرم است یا خیر، سردرگمی زیادی وجود دارد. به عنوان مثال، یک مطالعه که در سال ۱۹۹۳ منتشر شده است بیانگر آن است که محققان در هنگام آزمایش این سیال برای بررسی ویروس اچ آی وی هیچ اثری از اسپرم ندیدند.
 
آیا پیشاب حاوی اسپرم است؟
بیشتر مطالعات انجام شده بر روی محتویات پیشاب متوجه شده اند که این مایع غلیظ در واقع شامل اسپرم زنده متحرک است که می تواند به حاملگی منجر شود.
به عنوان مثال، مجله انجمن پزشکی تایلند در سال ۲۰۱۶ گزارشی را منتشر کرد که نشان داد، مایع پیشاب در ۱۶ درصد مردانی که مورد آزمایش قرار گرفتند حاوی اسپرم فعال است.
مطالعه ای که در مجله Fertility Human منتشر شد، دریافت که تقریبا ۴۰ درصد از نمونه های پیشاب شامل یک نسبت معقولی از اسپرم هایی هستند که حرکت می کنید. بنابراین، اکثر پزشکان توصیه می کنند برای جلوگیری از انتقال STD ها و یا بارداری از کاندوم استفاده کنید.
 
پیشاب دقیقا مثل چیست؟
پیشاب ممکن است به مایع منی شباهت داشته باشد. اما مایع رقیق تری است که شفاف و چسبنده است. مجله International Journal of Andrology می گوید که مایع خارج شده از غدد پیازی-میزراهی به نظر شبیه یک مایع غلیظ و شفاف است که شبیه نوعی مخاط می باشد. این مایع دارای یک بافت مرطوب لغزنده است که ممکن است چسبنده باشد.
پیشاب معمولا شبیه آب است، فقط قوام بیشتری دارد. معمولا هنگامی که مردان از نظر جنسی تحریک می شوند، در نوک آلت تناسلی آن ها این مایع مشاهده می شود. پیشاب می تواند فقط قبل از انزال منتشر شود و یا ممکن است بعضی اوقات قبل از رسیدن به اوج لذت جنسی از بدن بیرون بیاید.
 
شانس بارداری با پیشاب چقدر است؟
حتی با وجود این که شانس بارداری با پیشاب پایین است، روش طبیعی، در جلوگیری از بارداری کاملا موثر نیست. شانس بارداری شامل زمان تخمک گذاری و در دسترس بودن اسپرم متحرک می باشد.
پزشکان سرویس بهداشت ملی (NHS) گزارش می دهند که به محض اینکه آلت تناسلی تحریک شود، پیشاب تولید می شود. از طرفی مایع منی دارای قابلیت های بالقوه ای است و حاوی هزاران اسپرم می باشد. کنترل ورود این اسپرم ها به پیشاب تقریبا غیر ممکن است. بنابراین، احتمال دارد که بتوانید با پیشاب باردار شوید. بدون این که هیچ گونه انزالی صورت بگیرد. پیشاب حاوی اسپرم است و می تواند تخمک را بارور کند. این بدان معنی است که روش طبیعی برای جلوگیری از بارداری یک راه قابل اعتماد برای جلوگیری از بارداری نیست.
در هر صورت شانس بارداری با پیشاب بسیار کم است.
در واقع، مجله Human Fertility اعلام کرد که اکثر مردان ناقل اسپرم فعال در بدن هستند و به نظر می رسد که این اسپرم پس از انزال آزاد می شود. کم بودن اسپرم در مایع پیشاب به  اسپرم باقی مانده از انزال قبلی نسبت داده می شود.
علاوه بر این ممکن است حتی بدون دخول آلت تناسلی نیز زن باردار شود. پزشکان NHS گزارش می دهند که مایع پیشاب خارج شده از آلت تناسلی می تواند بدون داشتن رابطه جنسی و در صورت تماس این مایع با واژن، باعث بارداری شود. با این حال، شانس باردار شدن از این طریق نسبت به نزدیکی واژینال بسیار کم است.
 
آیا زمانی که تخمک گذاری نکرده ایم هم امکان بارداری وجود دارد؟
حتی اگر تخمک گذاری نکرده باشید، اما در واژنتان تخمک وجود داشته باشد، امکان بارداری وجود دارد. این به این دلیل است که پیشاب حاوی اسپرمی است که می تواند چند روز در بدن شما زندگی کند. اگر در حال تخمک گذاری باشید، شانس بارداریتان به نسبت بیشتر می شود. یک مطالعه منتشر شده در مجله BMJ گزارش داد که تنها حدود ۳۰ درصد از زنان دوره تخمک گذاری خود را در روزهای ۱۰ و ۱۷ چرخه قاعدگی تجربه می کنند.
با این حال اکثر زنان تخمک گذاری متفاوتی را دارند. این مطالعه به این نتیجه رسید که زمان بندی تخمک گذاری زنان می تواند بسیار غیر قابل پیش بینی باشد، حتی اگر چرخه قاعدگی آنها معمولا منظم باشد.
بنابراین، اگر چندین روز قبل یا بعد از تخمک گذاری رابطشه جنسی داشته باید، ممکن است باردار شوید. هنگام استفاده از روش طبیعی جلوگیری، ممکن است پیشاب آزاد شود. پیشاب حاوی اسپرمی است که ممکن است در بدن زنان تا زمان تخمک گذاری باقی بماند. از آنجایی که پیش بینی دقیق تاریخ تخمک گذاری دشوار است، همیشه شانس بارداری در طول دوره قاعدگی وجود دارد.
 
آیا روش طبیعی جلوگیری موثر است؟ آیا می تواند باعث بارداری شود؟
یکی از دلایل اصلی این که روش طبیعی یک روش موثر پیشگیری از بارداری یا پیشگیری از STI نیست این است که مردان نمی توانند پیشاب خود را کنترل کنند. برخی از مردان پیش از انزال بیشتر از دیگران پیشاب تولید می کنند و گاهی اوقات این پیشاب باعث بارداری می شود.
یک مطالعه منتشر شده در مجله Conception گزارش داد که حدود ۱۲ درصد از زنان از روش طبیعی به عنوان تنها روش پیشگیری از بارداری استفاده می کنند. با این حال، تا ۶۰٪ زنان همراه با استفاده از روش طبیعی یک روش جلوگیری دیگر را نیز استفاده می کنند.
آیا شواهدی وجود دارد که نشان دهد با وجود استفاده از روش طبیعی، حاملگی هنوز هم می تواند رخ دهد؟ در پژوهش دیگری که در مجله Contraception منتشر شد، محققان دریافتند که فقط کمتر از ۲۰٪ از زنان که از روش طبیعی به عنوان روش جلوگیری استفاده می کنند، در طول یکسال باردار خواهند شد.
با این حال، برخی گزارش ها نشان می دهد که اگر این روش به درستی استفاده شود، می تواند به عنوان روشی موثر برای جلوگیری از بارداری مورد استفاده قرار گیرد.
به عنوان مثال، یک مطالعه بر روی اثربخشی روش های مختلف جلوگیری انجام شد. یافته های این تحقیق نشان داد که وقتی این روش درست انجام شود، تنها ۴٪ از زنانی که همسرانشان قبل از انزال آلت تناسلی خود را از واژن بیرون کشیدند در سال اول باردار می شوند. این عدد تنها ۲ درصد بیشتر از زنانی است که همسرانشان از کاندوم استفاده می کنند.
 
آیا رابطه جنسی از روی لباس امکان بارداری را بالا می برد؟
فعالیت جنسی از روی لباس که در آن هیچ نفوذی رخ نمی دهد و هیچ تبادلی بین ترشحات واژینال یا اسپرم وجود ندارد، روش رابطه جنسی خشک نامیده می شود. رابطه جنسی خشک با مالیدن اندام های تناسلی دارای لباس به هم انجام می شود. شانس باردار شدن از این طریق بسیار کم است. این اتفاق زمانی می افتد که اسپرم خارج شده از بدن مرد روی لباسی که در نزدیک واژن است ریخته و از آن طریق جذب واژن شود.
با این حال، احتمال اینکه بارداری با انجام رابطه جنسی از روی لباس رخ دهد، بسیار کم است. همانطور که قبلا نیز از قول پزشکان خدمات بهداشت ملی اعلام کرده ایم، هر مایع یا پیشابی که با واژن ارتباط داشته باشد، احتمال دارد که به حاملگی منجر شود. با این حال، شانس حاملگی از این طریق بسیار کم است.
 
آیا بیماری های جنسی از طریق پیشاب منتقل می شود؟
پیشاب علاوه بر داشتن اسپرم، توانایی انتقال عفونت های منتسب به عفونت های منتقله از طریق رابطه جنسی را دارد. بنابراین، روش جلوگیری طبیعی، یک روش ناامن برای کاهش شانس ابتلا به STI است.
مجلات Sexually Transmitted Diseases گزارش می دهند که روش طبیعی نمی تواند در برابر STI ها از بدن محافظت کند. محققان دریافتند که زوج هایی که روش طبیعی را تجربه می کنند در معرض خطر ابتلا به عفونت های منتقله از راه رابطه جنسی هستند. این مطالعه اعلام کرده است که کاندوم بهترین روش برای جلوگیری از ابتلا به STI ها است.
از طرفی پیشاب می تواند ویروس HIV داشته باشد و از طریق نفوذ به واژن، حتی اگر هیچ انزالی رخ نداده باشد، این بیماری را منتقل کند. مجله AIDS گزارش داد که پیشاب ممکن است در انتقال HIV-1 نقش داشته باشد. اغلب نمونه های دقیقی که برای آزمایش گرفته می شود، حاوی علامت قابل تشخیصی از ویروس نقص ایمنی بدن انسان هستند.
 
چه زمانی باید آزمایش بارداری انجام شود؟
اگر از روش طبیعی به عنوان یک روش پیشگیری از بارداری استفاده کرده اید و خونریزیتان عقب افتاده است، احتمالا باید آزمایش بارداری انجام دهید.
کیت آزمایش یک نوع تست بارداری است که سطح هورمون hCG (گونادوتروپین کوریونی انسانی) که بعد از بارداری در ادرار ظاهر می شود را آزمایش می کند. طبق اطلاعات منتشر شده در مجله Human Reproduction، بسیاری از کیت های حاملگی خانگی ادعا می کنند که نتایج دقیق حاملگی را در حدود ۷ روز پس از لانه گزینی نشان می دهند. با این حال، برخی از کیت های خانگی ادعا می کنند می توانند ۳ یا ۴ روز پس از لانه گزینی نتایج دقیقی را نشان دهند.

برای جلوگیری از ایجاد نتیجه منفی کاذب از کیت های خانگی، ۴ فاکتور وجود دارد. به گفته دکتر تراسی جی. جانسون در WebMD، این عوامل عبارتند از:
- تست خیلی زود انجام شده است. انجام تست بارداری، دقیقا پس از رابطه جنسی معمولا منجر به منفی شدن کاذب آزمایش حاملگی می شود. بر طبق تحقیق انجام شده در آلمان در سال ۲۰۱۴، بسیاری از کیت های بارداری خانگی؛ هنگامی که یک الی دو روز بعد از لانه گزینی انجام می شوند ۹۹ درصد دقیق هستند.

- دقت تست خانگی کم است. تحقیقات نشان داده است که دقت کیت های بارداری اغلب کمتر از ادعای تولید کننده این کیت ها می باشد. گاهی اوقات انجام تست های خانگی می تواند نتیجه منفی را با وجود حاملگی نشان دهد.

- ممکن است آزمایش را درست انجام نداده باشید.
- ادرار شما رقیق شده است.پیام سلامت


غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵۶
Bbb
|
United Arab Emirates
|
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
0
0
دوره ی پریود من تقریبا سی روزه هس پنج روز بعد از پریودم که احتمال میدم زمان تخمک گذاریم بود رابطه‌ی بدون دخول داشتم پیشاب نامزدم با واژن من برخورد کرد بعدش سریع با آب شستم الان تقریبا چهار روزه که از پریود من گذشته خیلی استرس دارم احتمال اینکه باردار باشم وجود داره ؟در ضمن من باکره هستم لطفا زود جواب بدین
مدیر پایگاه شما بعد از گذشت 72 ساعت نمی توانید از روش اورژانسی استفاده کنید باید صبر کنید تا زمان قاعدگی اگر قاعدگی به تاخیر افتاد تست دهید احتمال  بارداری با توجه به شرایطی که گفتید ضعیف است  (بطور کل احتمال بارداری در خانم های باکره هم وجود دارد )
Bbb
|
United Arab Emirates
|
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
0
0
دوره ی پریود من تقریبا سی روزه هس پنج روز بعد از پریودم که احتمال میدم زمان تخمک گذاریم بود رابطه‌ی بدون دخول داشتم پیشاب نامزدم با واژن من برخورد کرد بعدش سریع با آب شستم الان تقریبا چهار روزه که از پریود من گذشته خیلی استرس دارم احتمال اینکه باردار باشم وجود داره ؟در ضمن من باکره هستم لطفا زود جواب بدین
مدیر پایگاه
باسلام
ابتدا یک بی بی چک بگذارید.ویا تست خون بارداری بدهید
فرنوش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
0
0
سلام من ۷ روز پیش رابطه بدون دخول داشتم و نامزدم التشو روی الت من کشیدن اطمینان ندارم که پیشابی بوده یا نه ولی دخولی نبود من باکره هستم با این شرایط احتمال بارداری هست ؟
مدیر پایگاه اگر منی وارد واژن نشده باشد احتمال بارداری نیست در صورت تاخیر در قاعدگی برای اطمینان تست باردار ی انجام دهید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۱
0
0
سلام هفته یه پیش با همسرم رابطه داشتیم برای رابطه از کاندوم استفاده کردیم مایع منی هم بیرون از واژنم ریخته شد با اینکه از ابتدای رابطه کاندوم رو گذاشت اما برای مطمئن شدن از سالم بودن کاندوم اقدامی نکردیم هرچند به ظاهر سالم بود انزال ثانویه هم نداشتیم اما خیلی نگرانم احتمال بارداری هست؟
مدیر پایگاه
باسلام
با این شرایطی که گفتید نباید جای نگرانی خاصی باشد.با این حال بهتراست آزمایش خون بارداری-تست بتا-بدهید
omd
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۲
0
0
سلام
بنده با شخصي بعد ده روز از اتمام پريودي
رابطه داشتم ولى وقتي دخول داشتم ارضا نشدم
چقدر احتمال بارداري هست؟
و چطوري هر چه سريع تر مي توان فهميد؟
مدیر پایگاه اگر منی وارد واژن نشود احتمال بارداری نیست بی بی تست تا حدی می تواند کمک کند ولی بهترین زمان یک هفته پس از تاخیر در قاعدگی توسط آزمایش خون است
mmm
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۱
0
0
سلام
رابطه ای بدون دخول داشتم که احتمال میدم دستم به مقدار ناچیزی با پیشاب اولیه برخورد داشته و بعد با مالش آلت شریکم ایا ممکنه بارداری رخ بده؟
ایشون دوره پریودشون بین 35تا40روزه هس و از شروع اخرین دوره شون یکماه میگذره.
مدیر پایگاه اسپرم از هر طریقی وارد واژن شود باداری انفاق می افتد بهتر است یک تست برای اطمینان انجام شود
هانا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۳
0
0
سلام من دو روز پیش پریودیم تموم شد و همون روز رابطه جنسی داشتم اب منی داخل واژنم ریخته نشد اما درمورد پیشاب مطمین نیستم بعد از رابطه هم یک قرص ال دی مصرف کردم احتمال بارداری هست؟خیلی نگرانم
مدیر پایگاه
باسلام
شما باید بدانید بارداری درشرایط خاصی رخ می دهد
با اول اینکه شما زمان تخمک گذاری تان چه موقعی است؟
دوم اینکه با این نکاتی که گفتید احتمال بسیارضعیف است
ضمن اینکه درمواقع اضطراری آنهم بسیارمحدود می توان ازقرص اورژانسی استفاده کرد
هانا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۳
0
0
میشه لطفا زودتر جواب بدید من خیلی نگرانم
مهسا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۰
0
0
سلام من سه شب پیش با نامزدم رابطه بدون دخول داشتم درحد مالیدن التشون روی التم اما کمتریه دقیقه باکره هستم نامزدمم ارضا نشد حتی اینقدرکه دچارش-ق درد شدند اما من دیروز تاحالا عقب افتادم وچون بی سابقه بوده حتی یه روز عقب افتادنم نگران شدم با این شرایط احتمال بارداری وجوددارد?
مدیر پایگاه
باسلام
احتمال بارداری دراین شرایط خیلی ضعیف است
اما درمواقعی پیشاب هم می تواند باعث حاملگی باشد.
با این حال اگرخیلی نگران هستید بهتراست فوری یک قرص اورژانسی بخورید
سارا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
0
0
سلام من چند روز پیش با همسرم رابطه کامل داشتم مایع منی داخل واژنم ریخته نشد اما درمورد پیشاب نگرانم چن ساعت بعد هم یک قرص ال دی مصرف کردم دو روز بعد هم مصرف قرص رو ادامه دادم احتمال بارداری هست؟لطفا زود جواب بدید ممنون
مدیر پایگاه
باسلام
بله درمواقعی امکان بارداری ازطریق پیشاب هست.بهتربود درچنین شرایطی قرص اورژانسی مصرف می کردید.با این حال می توانید بی بی چک بگذارید و یا آزمایش خون بارداری بدهید
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۲
0
0
سلام ، من 42 سالمه ، دوازده روز پیش به دلیل بارداری ناخواسته عمل کورتاژ انجام دادم و هنوز هم مقداری ترشحات خونی دارم، دیشب مایع منی همسرم بدون اینکه دخول انجام شود بر روی واژن ریخته شد ، ایا احتمال حاملگی وجود دارد؟ میتوانم از قرص اورژانسی استفاده کنم؟ خواهشا راهنمایی بفرمایید خیلی نگرانم
مریمممم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
0
0
سلام من یک هفته پیش با نامزدم رابطه داشتیم فقط درحد مالش بود من از دوروز قبل قرص ال دی میخوردم بعد رابطه منی ایشون روی شکمم ریخت شد با واژن ارتباط نداشت برای اطمینان نیم ساعت بعد ۴ تا ال دی خ ردم بعد ۱۲ ساعت ۴ تا دیگه الان یک هفته گذشته هنوز پرید نشدم احتمال بارداری هست خیلی نگرانم‌
مدیر پایگاه سلام، طبق گفته های شما با توجه به اینکه چیزی وارد واژن نشده است.خیر امکان بارداری وجودندارد 
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
0
0
سلام من با همسرم رابطه بدون دخول دارم و مایع منی با به الت ایشون برخوردی نداشته
دو هفته بعداز اخرین پریودی همسرم
از التش اب های زمان تخمک گذاری ولی این بار با یکمی خون همراه بودی بیرون میاد
الان سه روزه از پریودیش گذشته البته پریودیه همسرم زمان بندی دقیق نداره
و این که همسرم توی ادرار درست خودگیری نداره و این ماه بیشتر شده
ایا این ها علایم بارداری هست
و باتوجه به رابطمون امکان بارداری وجود داره
مدیر پایگاه
باسلام
بهتراست ابتدا یک بی بی چک مطمئن استفاده کنند و یا آزمایش خون بارداری بدهند.اگرجواب منفی بود و پریود نشدند ممکن است اختلال هورمونی و یا پریودی داشته باشند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
0
0
ببخشید من با نامزد رایطه, بدون دخول داشتم
ارضا شدم ولی روی همسرم خریختم
بعد از یه هفته توی ترشحات واژنی. همسرم رده های خون مشاهده میشد
این رده های خون نشانه چی میتونه باشه
و اینکه همسرم همیشه زمان پریودیش
سینه هاش متورم و سفت میشد ولی الان یه روز از زمان پریودیش گزشته فقط شکم درد داره
ایا میتونه از نشانه های های بار داری باشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۸
0
0
سلام خسته نباشید
با همسرم رابطه بدون دخول داشتم اما مایع منی برخوردی نداشته با التشون
پریودی همسرم نامنظمه اخرین پریودیش ٥روز زودتر شد الان نزدیکه ٨روزه عقب افتاد
دو هفته بعزاخرین پریودیش
مایعی زرد رنگ به همراه کمی خون از واژنش اومده, بیرو ن
خونا اول قرمز بودن ولی بعدا خونای رنگ قهوه ای میاد بیرون
همسرم الان که وقت پریودیشه مث همیشه سینه ها سفت و متورم نشده فقط بعضی وقتا یه دلدرد شدید میاد سراغشو میره
اینا نشونه بارداریه؟
مدیر پایگاه
باسلام
ابتدا بی بی چک بگذارند یا آزمایش خون بارداری بدهند.
اگرباردارنبودند برای معاینه به متخصص زنان مراجعه کنند تا علت بیماری شناسایی و درمان شوند
بیتا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۹
0
0
سلام من با همسرم رابطه داشتم که ابتدا از کاندوم استفاده کردیم و ۲ ۳ دقیقه اخر بدون کاندوم بود که اخر مایع منی را روی سینم ریخت ولی از نظر پیشاب نگرانم بعد ۴۸ ساعت قرص اورژانسی خوردم که سومین بارم بود در مدت یک سال این قرصو میخورم و روز ۲۸ام قاعدگیم این قرصو خوردم و بعد ۷ روز هنوز پریود نشدم احتمال اینکه حامله باشم چقدره؟؟؟لطفا جواب بدید؟
مدیر پایگاه
باسلام
اگراینطورکه می گویید و قرص را درست مصرف کرده باشید نباید چندان جای نگرانی باشد.
باید منتظرباشید.چراکه یکی ازعوارض این قرص ها اختلال پریودی است.اما بهتراست ابتدا یک بی بی چک بگذارید یا آزمایش خون بارداری بدهید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۱
0
0
سلام خسته نباید
از زمان پریودی همسرم تقریبا ده روز میگذره
ولی هنوز همسرم پربود نشده
ما رابطه بدون دخول داشتیم و من مایع منی رو روی همسرم نریختم
فقط دو هفته بعد از اخرین پریودیش
مایع زرد رنگ به همراه کمی. خون قرمز از واژنش اومده بیرون که تا تقریبا سه روز ادامه داشته
البته اولاش قرمز بوده بقیه روزا تا پایان سه روز خون قهوه ای بوده
بعد از اون موقع تا الان هیچ اثری از پریودی
تا تورم سینه یا کمردرد نداشته
تا الان که ده روز از زمان پریودیش گذشته البته همسرم این
ماه خیلی فشار عصبی و استرس روش بوده
فقط امروز یه کم درد کمر و زیر شکم اومده سراغش
البته نا گفته نماند ما دکتر رفتیم برا تست ادار و کشت ادرار
چیزی توش مشخص نبوده ینی دکتر چیزی نگفت فقط گفت همسرتون سالمه و عفونت نداره
فقط میخواستم بدونم ایا این علاعمی ک گفتم از بارداری هست یانه خیلی ممنون از سایت خوبتون
مدیر پایگاه
باسلام
احتمال بارداری با این روش که گفتید خیلی ضعیف است.اما با این حال برای اطمینان خاطربهتراست یک بی بی چک بگذارند.ضمن اینکه به نظرمی رسد دچاراختلال پریود باشند که درصورت تداوم این روند حتما به متخصص زنان مراجعه کنند
ارزو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
0
0
سلام خسته نباشید.تقریبا چهار روز پیش با نامزدم فقط در حد سطحی دخول نداشتیم و فقط آلت ایشون با واژن من تماس سطحی بدون هیچ انزالی ولی در مورد پیشاب مطمعن نیستم بعد از تقریبا یه ساعتی یه لکه خون مانند ازمن ترشح شد و به زمان پریودیمم یه هفته مونده ایا احتمال بارداری هست
مدیر پایگاه
باسلام
اطلاعات شما که ارایه کردید ناقص است اما احتمال بارداری با این شرایط بسیارضعیف و یا حتی غیرممکن است.با این حال توصیه می شود بی بی چک بگذارید
رویا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۱
0
0
سلام من درطول این یک ماه تقریبا سه چهاربارنزدیکی داشتم واب منی مردرابیرون واژنم ریخته وهربارقبل ازنزدیکی یک عددقرص اورژانسی.خوردم.اماهنوزحدودپنج روزازپریودم میگذره وپریودنشدم خیلی نگرانم ا
مدیر پایگاه دوست عزیز قرص های اورژانسی را فقط یک بار در ماه می توانید استفاده کنید استفاده بیشتر آن هورمونها را بهم میریزد  در وهله اول آزمایش بارداری انجام دهید اگر از عدم بارداری مطمئن شدید این قرصهای هورمونی نظم قاعدگی را بهم میریزد احتمالا تا چند روز آینده قاعده خواهید شد
آیلا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
0
0
سلام
من روز هجدهم قاعدگی رابطه داشتم و اصلا منی داخل نرفت
احتمال بارداری چقدره؟
اگر طرف مقابل قبل از انزال دوم ادرار کرده باشند بازهم در پیشابشان احتمال وجود اسپرم هست؟
مدیر پایگاه اگر منی به واژن برخورد نداشته احتمال بارداری نیست اگر شکی دارید تا 72 ساعت نگذشته از روش جلوگیری اورژانسی استفاده کنید
هادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۸
0
0
سلام وقتتون بخیر.من واقعا ازتون ممنونم بابت پاسخگوییتون
نامزد من تاریخ 8 این ماه پریود شدن و ما در تاریخ 24 همون ماه یعنی 16 روز پس از شروع پریودیشون با ما همدیگه معاشقه و مالش آلت هامون روی هم داشتیم. من وقتی حس کردم میخوام ارضا بشم، تقریبا یک دقیقا قبلش آلتمو از روی آلت ایشون برداشتم و دیگه با دست خود ارضایی کردم دور از ایشون تا منی خارج شد. اما نامزدم فردای اون روز طبق گفته خودشون مایع سفید لزج با رگه های خونی و شبش لکه بینی خونی داشتن.
ممنون میشم لطف بفرمایید و بگید که احتمال داره ایشون باردار شده باشن؟
اینم بگم که ایشون به خاطر داشتن فیبروم دکترشون بهشون قرص سیپروترون کامپاند تجویز کرده بود و قبل از این اتفاق 2 هفته ای بود که مصرف میکردند.
واقعا ممنون میشم پاسخ بدید
مدیر پایگاه اگر منی وارد واژن نشود احتمال بارداری وجود ندارد  ممکن است قرص هورمونی بصورت منظم استفاده نشده که منجر به این لکه بینی شده که خودشون باید پیگیری کنند
Unknown
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
0
0
سلام من دو ماه پیش رابطه بدون دخول داشتم فقط برخورد پیشاب بوده. بعد از اون دو بار پریود شدم ولی مقدار خون کمتر از قبل بوده. الانم سه روز از تاریخ پریودم میگذره ولی پریود نشدم. رابطه چند روز قبل از پریود انجام شده با این حال احتمال بارداری وجود داره؟
مدیر پایگاه اگر قاعدگی کامل بوده نه بصورت لکه بینی احتمال بارداری وجود ندارد
اتوسا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
0
0
سلام ببخشید یه سوال دارم
ندا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
0
0
سلام من 30اسفند پریودشدم و۷ روز ادامه داشت درتاریخ ۱۹ فروردین نزدیکی بدون دخول نداشتم یعنی الت به من هیچ تماسی نداشت فقط دستی که آغشته به پیشاب بودامکان داره به واژنم برخورد کرده باشه ایاامکان بارداری هست یانه؟۱۱روز به پریودم مونده ممنون میشم جواب بدین
ندا
|
United States
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
0
0
سلام من 30اسفند پریودشدم و۷ روز ادامه داشت درتاریخ ۱۹ فروردین نزدیکی بدون دخول نداشتم یعنی الت به من هیچ تماسی نداشت فقط دستی که آغشته به پیشاب بودامکان داره به واژنم برخورد کرده باشه ایاامکان بارداری هست یانه؟۱۱روز به پریودم مونده ممنون میشم جواب بدین
مدیر پایگاه
باسلام
احتمال بارداری با این شرایط که گفتید ضعیف است.اما برای اطمینان خاطربهتراست یک بی بی چک بگذارید
سارا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۵
0
0
سلام خسته نباشید
اگر در حد تماس آلت ها و مالیده شدن آلت ها به هم و فقط پیشاب باشد احتمال بارداری هست ؟ اگر هست چه گونه پیشگیری کنیم ؟ و چه زمانی باید آزمایش بارداری بدیم؟
مدیر پایگاه
باسلام
بله احتمال اش هست
تا 72 ساعت پس ازرابطه هم می توان ازقرص اورژانسی استفاده کرد.اگرحدود 10 روزاز رابطه گذشته بهتراست بی بی چک بگذارید و یا آزمایش خون بارداری-تست بتا- بدهید
ناشناس
|
United States
|
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۲
0
0
سلام
من دوره پریود نامنظمی دارم، معمولا ۳۵ روز حتی بیشتر
۶ بهمن ۹۸ پریود شدم تا ۱۱ بهمن
در تاریخ ۲۳ بهمن رابطه بدون کاندوم داشتم، اما از روش پیشگیری طبیعی استفاده کردیم و نامزدم قبل از انزال الت خودش رو بیرون کشید
چند روز بعد کیت حاملگی خانگی زدم منفی بود، بعد از یکماه دوباره کیت زدم بازم منفی بود
اما هنوز پریود نشدم
خیلی استرس دارم
ممکنه باردار باشم!؟
مدیر پایگاه
باسلام
بعید است با این شواهدی که گفتید بعید است باردار باشید.فعلا ازروش های سنتی برای تسهیل پریودی استفاده کنید.اگرمشکل حل نشد بهتراست بعد از بهبود شرایط ،به متخصص زنان مراجعه نمایید تا چکاب شوید
ناشناس
|
United States
|
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۲
0
0
سلام
من دوره پریود نامنظمی دارم، معمولا ۳۵ روز حتی بیشتر
۶ بهمن ۹۸ پریود شدم تا ۱۱ بهمن
در تاریخ ۲۳ بهمن رابطه بدون کاندوم داشتم، اما از روش پیشگیری طبیعی استفاده کردیم و نامزدم قبل از انزال الت خودش رو بیرون کشید
چند روز بعد کیت حاملگی خانگی زدم منفی بود، بعد از یکماه دوباره کیت زدم بازم منفی بود
اما هنوز پریود نشدم
خیلی استرس دارم
ممکنه باردار باشم!؟
مدیر پایگاه
پاسخ به سوالات زنانه مخاطبان شفاآنلاین:
شفا آنلاین:دکتر فرشته دانشمند متخصص زنان ،زایمان و درمان ناباروری به سوالات مطرح شده کاربران شفا آنلاین پاسخ داد.

من ۲۰ سالمه،برای اولین بار نزدیکی بدون دخول
داشتم و دقیقا روزی که قرار بود پریود شوم این نزدیکی رخ داد الان ۱۰ روزه
از پریودی میگذره دلیلش چیه؟ایا امکان داره پرده بکارت پاره شده باشه؟

 حتی اگر پرده ‌پاره نشده باشد امکان بارداری وجود دارد بنابراین تست بارداری انجام دهید

سلام
خسته نباشید. من ۲۵سالمه و کیست درموئید داشتم که ۳۸ روز است که عمل کردم.
بعد از سی روز نزدیکی داشتیم به نظرتون مشکلی نداره؟ترشحاتی از پستانم
دارم؟

 پس از ۳۰ روز از عمل، نزدیکی ایرادی ندارد و ترشح شیر از پستان می تواندعلل دیگری به جز حاملگی داشته باشد

با
سلام من 37سالمه یک پسر دارم و پنج ساله مشکل نازایی دارم مشکل ازشوهرمه
همیشه پریودیم منظم بوده ولی الان دوازده روز است که پریودم قطع نشده‌است
ببینم مشکل خاصی است

بهتر است سونوگرافی از رحم و‌تخمدانها و تست حاملگی انجام دهید

سلام
خسته نباشین‌؛من‌۲۸ سالمه‌و‌ پریودی‌های‌ نامنظمی دارم این ماه ۱۴ روزه
پریود شدم و الان ۱۵ روز است که ادامه دارد؛البته با خونریزی کم. ۱۴ روز
قبل ازاینکه پریود شوم رابطه بدون دخول داشتم که سریع پاک‌ کردم قرص هم
استفاده‌نکردم ...نگرانم ایا ممکنه‌من‌باردار شده باشم؟؟

بهتر است تست حاملگی بدهید در صورت منفی بودن از امشب قرص ضد بارداری برای کنترل خونریزی شبی یک عدد یک بسته کامل را بخورید

سلام
من ۲۷اسفند عادت بودم سوم فروردین تمام شد. ۵اسفند باهمسرم نزدیکی داشتم
چون قرص جلوگیری نداشتم دو عدد قرص ال‌دی خوردم. آزمایش خون برای بارداری
دادم منفی بود الان خیلی میترسم.

حتما باید مجددا تست حاملگی بدهید 

با
سلام، من از ۱۰ آذر شروع به مصرف قرص ال‌دی برای تنظیم قاعدگی کردم، روز
۲۷ آذر نزدیکی محافظت نشده داشتم و فردا قرص اورژانسی خوردم،روز ۱ دی دوره
مصرف قرص های ال دی تموم شد و روز ۴ دی درد خفیف و خونریزی کمی داشتم به
مدت سه روز، دوباره از ۹ دی دوره دوم ال دی رو شروع کردم تا ۱ بهمن و مجدد ۳
بهمن درد نداشتم و فقط دو روز خونریزی خیلی خفیف داشتم، دوباره از ۱۰ بهمن
سری سوم قرص رو شروع کردم تا ۱ اسفند و مجدد ۲ اسفند خونریزی خیلی خفیف دو
روزه داشتم و کمی درد... الان امکان بارداری وجود داره؟

 البته
قرص ضد بارداری خونریزی را کم می کند ولی بهتر است تست حاملگی انجام دهید و
همراه با قرص ضد بارداری نیازی به استفاده قرص اورژانسی نیست البته به
شرطی که مرتب فرق را خورده باشید

باسلام
دختری ۱۸ساله و مجرد هستم از ۱۱سالگی پریود شده‌ام و  به طور منظم پریود
میشدم. به جز امسال؛ زمانی که پدربزرگم فوت شد که یک ماه پریود نشدم و از
آذر ماه است که پریودم منظم نیست ۲۰روز است که تغییر می‌کند خیلی نگران
هستم علت چیست؟

 شوک‌های
روحی مثل از دست دادن پدر بزرگتان و استرس کنکور می تواند سبب اختلال
قاعدگی شود ولی اگر ادامه داشت حتما سونوگرافی رحم و تخمدانها انجام دهید

همتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۰
0
0
با سلام
ایا رابطه با استفاده از کاندوم از ابتدای رابطه تا اخر و بدون اینکه انزالی رخ دهد امکان بارداری وجود دارد؟ برای سلامت کاندوم هم بعد رابطه تست کردم اب درونش ریختم و نشتی نداشت.
مدیر پایگاه
باسلام
خیر
هلنا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۴
0
0
سلام خسته نباشید من نزدیک ده روزه که ازوقت پریودم گذشته وباهمسرم درماه گذشته نزدیک سه یا۴ بارنزدیکی داشتیم که من نمیدونستم باپیشاب هم میشدباردارشد چون نزدیک ۴سال است که از کاندوم استفاده میکنیم میخواستم ببینم بدون ریختن منی همسرم امکان بارداری من هست یانه
مدیر پایگاه
باسلام
ابتدا آزمایش خون بارداری بدهید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
0
0
سلام و همسرم در حین ارتباط از کاندوم استفاده کردیم که همون ابتدا پاره شد و دیگه ادامه ندادیم از ترس وجود پیشاب ۶ساعت بعد قرص اورژانسی خوردم امکان بارداری وجود داره ؟
مدیر پایگاه
باسلام
تقریبا احتمال بارداری نزدیک به صفر است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
0
0
سلام و همسرم در حین ارتباط از کاندوم استفاده کردیم که همون ابتدا پاره شد و دیگه ادامه ندادیم از ترس وجود پیشاب ۶ساعت بعد قرص اورژانسی خوردم امکان بارداری وجود داره ؟
مدیر پایگاه سلام به احتمال زیاد قرص تنسی می تواند از حاملگی جلوگیری نماید نگران نباشید
هستی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۱
0
0
سلام.وقتتون بخیر
ببخشید من ۴روز پیش رابطه بدون دخول داشتم و باکره هستم.وآلت تناسلی همسرم خیلی کم در تماس با واژن من بود.و آب منی خارج از واژن ریخته شد‌ولی از پیشاب همسرم مطمئن نیستم.و سریع قسمت واژن شستم.احتمال بارداری چقدر هست؟هیچ قرصی مصرف نکردم و خیلی نگرانم.
مدیر پایگاه
باسلام
شما ابتدا بهتراست آزمایش خون بارداری-تست بتا-بدهید
سمیرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
0
0
سلام خسته نباشید
ازمن یه چیزی خارج شد که شبیه بچه سقط شدست اینو دکتر نگفت که جنینه ولی به چن تا از آشنا نشون دادم اینجوری گفتن وقتی هم داشت ازم خارج میشد درد شدیدی هم داشتم رفتم دکتر گفت اول باید بری سونو .ولی شوهرم نمیبره میگه ما که اقدام نکردیم حواسم همیشه بوده....همش بهم تهمت و کنایه میزنه تورو خدا کمکم کنید
بهارررررر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
0
0
باسلام
منو همسرم یکشنبه رابطه داشتیم بدون جلوگیری و دخول اتفاق افتاد حتی مقداری از مایع منی ایشون وارد واژن بنده شد و ۲۴ ساعت بعد دوتا قرص اورژانسی ۷۵ میل مصرف کردم
سه شنبه دوباره رابطه بدون جلوگیری داشتیم و دوباره مقداری از منی ایشون وارد بدن شد و سریع همون شب دوتا قرص اورژانسی دوباره خوردم
احتمال حاملگی من چقدره؟
الان یک هفته از مصرف قرص تا اولی میگذره الان بیبی چک استفاده کنم جواب قطعی میده؟
مدیر پایگاه
باسلام
اگرقرص اورژانسی مصرف کرده اید که نباید نگران باشید.البته مصرف این مقدارقرص به هیچ عنوان منطقی نبوده و می تواند اختلال پریودی بدهد.فعلا می توانید تست خون بارداری بدهید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
0
0
سلام..ما دوهفته قبل رابطه کامل داشتیم و منی شوهرم هم داخل ریخت اما سریع یه قرص اورژانسی خوردم و سه روز بعد پریود شدم/دوروز بعد از اتمام پریودیم دوباره نزدیکی داشتم اما منی شوهرم بیرون ریخت اما چون نگران پیشاب بودیم یه قرص اورژانسی خوردم..حالا میخوام ببینم چقد احتمال بارداری هست و تاکی باید صبر کنم برا پریودیم؟
مدیر پایگاه
باسلام
باید منتظرپریود باشید.هرچند مصرف این قرص ها می تواند عوارض و اختلال پریودی ایجاد کند.ضمن اینکه پزشکان توصیه می کنند مصرف این قرص ها باید بسیارمحدود باشد.  
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۸
0
0
سلام من با خانمی که سه روز بود پریودش تموم شده بود نزدیکی داشتم بدون کاندوم اما مایع منی داخل نریختم بعد از انزال دو سه دقیقه بعد خانم دو سه دقیقه الت من رو خورد و دوباره دخول داشتیم اما ابی نیامد در رابطه با پیش اب مطمین نیستم با توجه به این شرایط احتمال حاملگی چقده لطفا سریع بگید ممنونم
مدیر پایگاه
باسلام
رابطه شما بی خطرهم نبوده.اما اگرکمترازسه روزاست حتما خیلی سریع می توانند قرص اورژانسی استفاده کنند.التبه احتمال بارداری دراین شرایط ضعیف هم هست
حسنا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
0
0
سلام
من و نامزدم یه هفته پیش رابطه بدون دخول و سطحی داشتیم التها کمی بهم خورد.انزال صورت نگرفت فقط از پیشاب استرس دارم .پریودیم خیلی نامنظم بود دوماه اخیر منظم شده بود.بعد از رابطه خودمو شستم .ممکنه دراین صورت بارداری رخ بدهد؟ممنون میشم جواب بدید
سحر74
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
0
0
سلام خسته نباشید خواهش میکنم زود جواب بدین واقعا استرس دارم من 15 خرداد پریود شدم که پریودم 10 روزه هست 3 تیر نزدیکی داشتم ولی بدون دخول در حد مالش من پیشابشم میدیدم با دستمال کاغذی پاک می کردم اما موقع مالش مطمئن نیستم پیشابم بهم خورد یا نه ولی آب منی به هیچ وجه به من برخورد نکرد من باکره هستم و چند روز به پریودم مونده اما خیلی می ترسم میشه بگین امکان بارداری در این شرایط وجود داره یا نه؟ چقدر ممکنه امکان داشته باشه؟
مدیر پایگاه
باسلام
احتمال اش بسیارضعیف است.اما اگر تا 5 روز دیگرپریود نشدید حتما تست بارداری انجام دهید
محدثه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
0
0
سلام حدودو ۱ماه پیش بعدازدوران پریودم بانامزدم رابطه بدون دخول داشتم فقط درحدمالش الت جفتمونم خشک بود شک دارم بعدش اب پیشتاب نامزد روز الت من ریخت شد یا ن بعد ۱ماه بی بی چک زدم منفی بود وپریودم منطم نیس امکان بارداری هست؟؟؟
مدیر پایگاه
باسلام
آیا پریود شده اید؟
ميترا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
0
0
سلام خواهش ميكنم جواب بدين...
من دوروزه كه پريودم تموم شده بود و دست حاوى پيشاب نامزدم روى واژن من بود ، باكره هستم ، احتمال باردارى هست ؟
مدیر پایگاه سلام زمانی که تازه پاک میشوید امکان بارداری بسیار کم است
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۰
0
0
سلام من و نامزدم باهم رابطه سطحی داشتیم و مایع منی روی واژنم ریخته نشده و فقط پیشاب و فقط الت ها به هم مالیده شده و من چند ساعت بعد ۲ قرص ال دی خوردم و ۱۲ ساعت بعد ۱ قرص ال دی و ۲۴ ساعت دیگه ۱ ال دی دیگه خوردم من در ۲۶ ام ماه پریود شدم و ۴ ام تمام شدم و این رابطه در ۵ ام ماه صورت گرفت ایا احتمال بارداری وجود داره ؟؟؟؟لطفا جواب بدید خیلی استرس دارم اخه خیلی از جاها گفتن که با پیشاب و بدون دخول و درحد مالش احتمال بارداری وجود داره من خیلی میترسم
مدیر پایگاه
باسلام
احتمال اش با این شرایط که گفتید ضعیف است اما برای اطمینان خاطربهتراست ابتدا بی بی چک بگذارید
مهتاب ج
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۶
0
0
سلام من متاهلم و از روش طبیعی استفاده میکنم ولی منی دربیرون واژن ریخته میشود با این حال احتمال بارداری وجود دارد
مدیر پایگاه
باسلام
اگربادقت 100 درصد این اتفاق انجام گیرد جواب می دهد اما درهرصورت روش صددرصد مطمئنی نیست
Nil
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۷
0
0
سلام خسته نباشین میحاستم بدونم من بانامزدم رابطع داشتم از پشت حین رابطه دستشون الوده ب پیشاب بود زد ب واژنم چندبار حین رابطه از مقعد پیشابش باوازنم برخورد کرد ممکنه بارداری نزدیک تایم پریودیمه علائم پریودی دارم ۶روز مونده ب پریودیم ۷روز پیش اخه رابطه داشتیم باز هم از ترس پیشاب قدص مصرف کردم چون مجازنیستم نتونستم قرص بخورم تورخدا تادیرنشده کمک کنینن بهم
Nil
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۷
0
0
سلام خسته نباشین میحاستم بدونم من بانامزدم رابطع داشتم از پشت حین رابطه دستشون الوده ب پیشاب بود زد ب واژنم چندبار حین رابطه از مقعد پیشابش باوازنم برخورد کرد ممکنه بارداری نزدیک تایم پریودیمه علائم پریودی دارم ۶روز مونده ب پریودیم ۷روز پیش اخه رابطه داشتیم باز هم از ترس پیشاب قدص مصرف کردم چون مجازنیستم نتونستم قرص بخورم تورخدا تادیرنشده کمک کنینن بهم
مدیر پایگاه
باسلام
اگرقرص اورژانسی مصرف کرده اید به طورعمده که نباید جای نگرانی خاصی باشد
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
0
0
سلام من با نامزدم در حد ۵ دقیقه دخول داشتیم و انزال هم صورت نگرفت اصلا
پیش اب هم ب اون صورت وجود نداشت
ولی من استرس دارم
قرص اورژانسی بخورم اوکیه؟
مدیر پایگاه
باسلام
تصمیم گیری دراین باره به خود شما بستگی دارد
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
0
0
سلام من پسری 15 ساله هستم که از روی شلوار با پسری دیگه ارتباط داشتم. اگه پیشاب بهرره در باسن یک پسر یا مرد دیگه حامله میشه
مدیر پایگاه
باسلام
خیر
maral
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
0
0
سلام من با نامزدم سکس بدون دخول داشتم و منی دور از واژنم ریخته شد پریود من حدود 10روز عقب افتاده بیبی چک استفاده کردم منفی بود با این حال امکان بارداری با با پیشاب وجود داره یا نه
مدیر پایگاه با توجه به عقب افتادن قاعدگی توصیه به انجام آزمایش بتا (آزمایش خون بارداری )می شود 
ستایش
|
-
|
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
0
0
سلام ببخشید من خیلی نگران هستم میخواستم بدونم من باکره هستم و رابطه بدون دخول در حد مالش اندام ها با نامزدم داشتم برای مدت خیلی کوتاه و نزدیک پریودیم بود ، بعد از تماس هم رابطه دهانی برقرار کرد نامزدم و سریعا بعدش شست و شو صورت گرفت. بعد از ۲۴ ساعت برای اطمینان دو عدد قرص لونژیل ۰.۷۵ به صورت همزمان مصرف کردم . احتمال بارداری با پیشاب وجود دارد با این شرایط؟قبل از این کار نامزدم دستشویی هم رفته بود
مدیر پایگاه اگر قرص رو درست مصرف کرده باشیدو با شرایطی که عنوان کردید  احتمال بارداری بسیار ضعیف است و تا چند روز آینده خونریزی اتفاق خواهد افتاد
فاطیما
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
0
0
با سلام آیا رابطه بدون دخول در دوران پر خطر باشه ولی و از قرصهای اورژانسی استفاده کرده باشیم به روش صحیح و بعد از دوهفته پریود شده باشم و بعد و ماه بعدش هم پریود شده باشم امکان بارداری هست ممنون از جوابتون
مدیر پایگاه خیر امکان بارداری نیست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۷
0
0
سلام من و نامزدم رابطه بدون دخول داشتیم ولی خیلی استرس داریم که شاید پیشاب با کناره ها وداخل واژن برخود داشته باشد،نامزدم دوازده ساعت بعد از رابطه یک قرص ارژانسی 0/75خورد وبعد از دوازده ساعت یک قرص دیگر رابطه ما دقیقا سه روز بعد از قاعدگی بودایا امکان بارداری وجود دارد،ممنون
مدیر پایگاه باسلام
اگر قرص اورژانسی را تا قبل از سه روز از رابطه مصرف کرده باشند نباید مشکل خاصی باشد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
0
0
سلام،من و نامزدم یک هفته پیش رابطه بدون دخول داشتیم و بعد از رابطه اب به بیرون از واژن ریخته شد،ولی در مورد پیشاب مطمعن نیستیم،۱۲ساعت بعد رابطه یک قرص ارژانسی۰/۷۵ و۱۲ساعت دیگه یک قرص دیگر خوردم دیروز پریود شدم،که احتمالا به خاطر قرص هاست چون پریودی من تقریبا ۱۰روز دیگراست.سوال من از شما این است که ایا بعد از پریودی باز احتمال بارداری هست یا باید منتظر پریودی ماه های بعد باشم ممنون میشم اگر جواب بدید
مدیر پایگاه
مرجان محبوب کارشناس با سابقه مامایی:
 
.نحوه ی صحیح مصرف قرص این بود که هردوراباهم دریک زمان میخوردید،این روش منسوخ شده،ولی بااین حال مصرف قرص اختلالات قاعدگی ایجادمیکند ودلیل قاعدگی زودترازموعد شما،مصرف قرص است وبارداری منتفی است
 
:آدرس پیج اینستا گرام مرجان محبوب midwifery_mahboob
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
0
0
سلام اگر بعد از رابطه قرص ارژانسی استفاده کرده باشی و بعد ار شش روز پریود بشی در حالی که موقع پریود 15روز دگر باشد ایا احتمال بارداری وجود دارد یا باید منتظر پریود دوم بود ممنون
مدیر پایگاه
مرجان محبوب کارشناس باسابقه مامایی:
 
سلام.باید منتظر پریود بعدی بود
 
:آدرس پیج اینستا گرام مرجان محبوب midwifery_mahboob
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
0
0
سلام خواهش میکنم جوابمو بدین
من یک رابطه بدون دخول داشتم و اصلا انزال و تماس آلت صورت نگرفت فقط احتمال میدم دست ایشون آغشته به پیشاب به واژنم خورده باشه 10 روز بعد رابطه پریود شدم و 30 روز بعد رابطه تست بتا دادم منفی بود احتمال داره باردار بشم و فعلا ازمایش خون نشون نشده ؟؟؟؟
این موضوع تمام زندگیم رو بهم زده لطفا راهنمایی ام کنید
مدیر پایگاه
 وقتی بعد رابطه قاعدگی اتفاق افتاده دلیل این همه نگرانی برای چه موضوعی است؟
با توجه به شرح حال شما احتمال بارداری صفر است
سارا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
0
0
سلام
من رابطه بدون دخول داشتم و باکره هم هستم، با این حال از کاندوم استفاده کردیم که حین رابطه پاره شد ، شک دارم ک در اون لحظه پیشابی به واژنم برخورد کرده یا نه ، احتمال بارداری وجود داره؟
مدیر پایگاه

اگر شک دارید و 72 ساعت از رابطه نگذشته از قرص اورژانسی استفاده کنید ولی نظم قاعدگی بهم میریزد

ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
0
0
سلام باپیشاب همسرم باردارشده احتمال داره برای بچه مشکلی پیش بیاد
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: