کد خبر: ۲۰۴۹۲۴
تاریخ انتشار: ۲۲:۵۰ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - 2018August 06
یک زن 24 ساله اهل کشور انگلستان با تزریق یک پرکننده (ژل تزریقی) تقلبی از کشور تایلند با عفونت شدید و حاد لب خود و تورم شدید آن مواجه شده است.
شفا آنلاین>حوادث پزشکی>استفاده از پر کننده‌های لب غیر استاندارد و تقلبی چهره یک زن را برای همیشه از بین برده است

به گزارش شفا آنلاین:یک زن 24 ساله اهل کشور انگلستان با تزریق یک پرکننده (ژل تزریقی) تقلبی از کشور تایلند با عفونت شدید و حاد لب خود و تورم شدید آن مواجه شده است.

گفتنی است، خانم Amelia Greille ،‌بلافاصله پس از تزریق ژل دچار پارگی و تورم و بروز توده‌های چرکی بسیار بزرگ بر روی لب خود شده است.

بررسی‌ها نشان می‌دهند، در حال حاضر او در یک درمانگاه تحت بستری برای ترمیم لب خود است و هزینه 50 پوندی پرکننده لب را مجبور است با هزینه یک هزار و 500 پوندی بستری در بیمارستان جبران کند.

حتی رنگ لب‌های این زن پس از تزریق ژل تغییر رنگ داده و به رنگ آبی درآمده است.

علاوه بر عفونت و تورم شدید لب های این زن بسیار دردناک شده و او قادر به لمس آنها نیست و برای خوردن غذا یا آشامیدن مایعات با مشکلات متعددی مواجه است.

پزشکان عارضه او را گرانولوم معرفی کرده‌اند که به التهاب مناطق کوچکی از بافت اطلاق می‌شود و معمولا در اثر عفونت لب‌ها ایجاد می‌شود.

متاسفانه چون تزریق ژل به هر دو لب بالا و پایین این زن صورت گرفت، پزشکان نتوانسته‌اند هنوز درمانی برای این زن پیدا کنند و مجبور به انجام جراحی ترمیم لب‌های او هستند.



آفتاب‌‌نیوز :
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: