کد خبر: ۲۰۳۴۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۲ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۳ - 2014April 17
شفا آنلاین:بیمارستان لولاگر به دلیل بافت قدیمی و ساختمان فرسوده برای بازسازی نیازمند کمک خیرین می‌باشد.
به گزارش شفا آنلاین،دکتر هاشمی رئیس بیمارستان لولاگر گفت: در جستجوی خیری برای تکمیل بخش‌های مختلف این بیمارستان هستیم چرا که ساختمان نمای قدیمی دارد و بخش‌های مختلف آن نیاز به بازسازی دارد. 

پرسنل این بیمارستان نیز گفتند: این بیمارستان به دلیل بافت قدیمی و ساختمان فرسوده حتی دارای هواکش در بخش‌های مختلف نیست و تمامی بیماران هنگام مراجعه به بخش‌های مختلف این بیمارستان ناراضی هستند. 

پرستاران این بیمارستان گفتند: به علت عدم مقاومت و غیر اصولی بودن آن ساختمان هیچ گونه مقاومت در برابر زلزله یا بلایای طبیعی نخواهد داشت و از طرف دیگر پهنای کم درب‌های ورودی منجر به تردد برانکاراد با سختی گردیده است. 

یکی از پرستاران گفت: به علت سیستم غلط لوله کشی فاضلاب و وجود بوی دائمی ومشمئز کننده فاضلاب بیماران هنگام مراجعه نسبت به آن شکایت داشته و برخی از آنها نیز به علت این بوی نامطبوع بدحال می‌شوند. 

بیماران مراجعه کننده نیز به علت حضور طولانی مدت و عدم وجود شرایط محیطی مناسب اظهار نارضایتی نموده‌اند. 

رئیس بیمارستان لولاگر گفت: این بیمارستان در حال حاضر متولی وقف ندارد و خیرینی که علاقه‌مند هستند کمک کنند تا این وضعیت بهبود یابد با ما تماس بگیرند. 

وی افزود: ما موزه‌ای برای واقفین خواهیم ساخت تا مجسمهٔ این افراد آنجا نصب گردد. 

وی ادامه داد: کسانی که علاقه‌مند هستند با شمارهٔ موبایل ۰۹۱۲۱۰۲۰۸۲۰ تماس گرفته تا بتوانیم از خدمات و زحمات آنها بهره برداری نماییم. 

دکتر هاشمی گفت: برای بهینه سازی بیمارستان یک تا ۲ میلیارد تومان نیاز داریم.


غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مهین عابدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۶
0
0
متاسفانه بخشی ازپرسنل به ریاست جدید این بیمارستان انتفادهایی دارند .ایشان بقول خودشان میخواستند باعث ریزش نیرو بشوند ولی با این مصاحبه باعث ریزش بیمار شدند. این بیمارستان بارها توسط ریاست قبلی بازسازی شده وحتی دکتر مبارکی درزمان ریاست کوتاه مدتش زایشگاه را بازسازی اساسی کردند .بیماران بخاطر سرویس دهی درست توسط پرسنل به این بیمارستان هجوم می اوردند ولی مسولان جدید عقیده دارند بیمار کم بستری میشود وپرسنل بیکارند درصورتیکه با یک مصاحبه تلویزیونی، خودشان باعث فراری شدن بیماران شده اند. حق وحقوق پرسنل هم به موقع وبه درستی داده نمیشود
مدیر پایگاه شفا آنلاین آماده انعکاس نظرات وپاسخ های بیمارستان لولاگرنیزهست
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: