کد خبر: ۲۰۱۵۴۰
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۰ - ۱۲ تير ۱۳۹۷ - 2018July 03
چهار فعالیت غربالگری، پیشگیری، درمان و افزایش کیفیت زندگی بیماران، جملگی در راستای نیازهای بیماران سرطانی به شمار می‌آید که نیازمند برنامه‌ریزی و هدایت به سوی محصول محوری از دانش است
شفا آنلاین>سلامت>رئیس پژوهشکده معتمد جهاددانشگاهی تولید محصولات فناورانه مرتبط با سرطان را از برنامه های اصلی پژوهشکده در برهه زمانی کنونی برشمرد.

به گزارش شفا آنلاین، دکتر کیوان مجیدزاده،در مراسم تودیع و معارفه معاونت پژوهشی پژوهشکده معتمد، با اشاره به این که نهال توسعه‌ای کاشته شده در این مرکز در مرحله قوت گرفتن است و زمان طرح و تولید محصولات فناورانه رسیده است؛ تاکید کرد: پژوهشکده معتمد یک پژوهشکده پزشکی به شمار می‌رود و امکان فعالیت‌های مختلف فناورانه و جدید در حوزه‌های مختلف پزشکی و مهندسی با رویکرد سرطان درا ین پژوهشکده فراهم است.

وی با اشاره به فعالیت‌هایی که در کلینیک فوق تخصصی بیماری‌های پستان پژوهشکده معتمد صورت می‌گیرد اظهار کرد:چهار فعالیت غربالگری(Screening)، پیشگیری، درمان و افزایش کیفیت زندگی بیماران، جملگی در راستای نیازهای بیماران سرطانی به شمار می‌آید که نیازمند برنامه‌ریزی و هدایت به سوی محصول محوری از دانش است.

مجیدزاده در ادامه با اشاره به تحریم‌های موجود از سوی دشمنان تصریح کرد: در شرایطی که کشور در فشارهای مختلف بین المللی اقتصادی به سر می‌برد امیدوار هستیم از تهدیدات به سمت فرصت استفاده کنیم و بتوانیم نقش خودمان را بخوبی در این راستا ایفا کنیم.

رئیس پژوهشکده معتمد جهاددانشگاهی تاکید کرد: پژوهشکده ی ما همواره در تلاش است فعالیت‌های علمی و دانشی خود را فارغ از مرزها و دیوارهای کاذب ایجاد شده توسط دشمنان، با جریان دائمی به سمت بزرگترین و برجسته ترین مراکز علمی دنیا ادامه دهد و مسیر فناورانه و دو طرفه ایران با سایر کشورها را حفظ کند.

وی در ادامه با معرفی دکتر رامین صرامی فروشانی به عنوان معاون جدید پژوهشی- آموزشی پژوهشکده معتمد، ضمن تبریک بازگشت یکی از برجسته ترین نخبگان کشور به میهن، ابراز امیدواری کرد تا با حضور وی بتوانیم در گسترش فعالیت های علمی بین المللی بیش از پیش حرکت کرده و با انتقال و بومی‌سازی فناوری‌های به‌روز، از پیشرفته‌ترین فناوری‌های جهان در پیشگیری، تشخیص و درمان سرطان استفاده کنیم.

بر اساس اعلام روابط عمومی پژوهشکده معتمد، در پایان این جلسه از زحمات دوران خدمت دکتر شهپر حقیقت- معاون سابق پژوهشی آموزشی پژوهشکده- قدردانی شد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: