کد خبر: ۱۹۳۳۵۳
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۰ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - 2018April 25
رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی از برگزاری آزمون دستیار تخصصی پزشکی طی فردا ۶ اردیبهشت با حضور ۱۴ هزار و ۳۰۰ داوطلب خبرداد.

شفاآنلاین>سلامت>رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی از برگزاری آزمون دستیار تخصصی پزشکی طی فردا ۶ اردیبهشت با حضور ۱۴ هزار و ۳۰۰ داوطلب خبرداد.

 به گزارش شفاآنلاین،دکتر محمد حسین پورکاظمی ضمن اعلام این خبر، از برگزاری آزمون دستیاری تخصصی پزشکی در روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه ۹۷ خبرداد و اظهار کرد: توزیه کارت ورودبه جلسه این آزمون از دیروز آغاز شده است و داوطلبان باید برای دریافت کارت خود تا پایان امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به آدرس www.sanjeshp.ir مراجعه کنند. 

وی با اشاره به اینکه بالغ بر ۱۰ هزار نفر تاکنون کارت ورود به جلسه خود را دریافت کرده اند گفت: به داوطلبان توصیه می‌شود دریافت کارت ورود به جلسه را به ساعات پایانی موکول نکنند. 

پورکاظمی با بیان اینکه آزمون دستیاری تخصصی وزارت بهداشت با شرکت ۱۴۳۰۰ داوطلب برگزار می‌شود، اظهار کرد: بیش از ۷ هزار و ۷۵۰ نفر از شرکت کنندگان این آزمون زن و مابقی داوطلبان مرد هستند. 

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی اظهار کرد: چهل و پنجمین دوره آزمون پذیرش دستیار رشته های تخصصی بالینی پزشکی ساعت ۹ صبح روز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ماه در ۲۲ حوزه امتحانی برگزار خواهد شد.

برچسب ها: سلامت ، سنجش ، پزشکی ، آزمون
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: