کد خبر: ۱۸۷۵۷۴
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۰ - ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - 2018March 06
محمد حسین پورکاظمی رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی با بیان اینکه مهلت ثبت نام آزمون ارشد پزشکی ۹۷ به پایان رسید، از مهلت مجدد ثبت نام خبر داد و گفت: سنجش پزشکی تصمیم گرفت تا مهلت مجدد ثبت نام برای داوطلبان در فروردین ماه ۹۶ فراهم کند.
شفاآنلاین>سلامت>رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی از مهلت مجدد ثبت نام ارشد پزشکی در فروردین ۹۷ خبر داد.


به گزارش شفاآنلاین،محمد حسین پورکاظمی رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی با بیان اینکه مهلت ثبت نام  آزمون ارشد پزشکی ۹۷  به پایان رسید، از مهلت مجدد ثبت نام خبر داد و گفت: سنجش پزشکی تصمیم گرفت تا مهلت مجدد ثبت نام برای داوطلبان در فروردین ماه ۹۶ فراهم کند.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی ادامه داد: بازماندگان از ثبت نام در ارشد پزشکی ۹۷ فرصت دارند، 26 فروردین به مدت سه روز به سایت سنجش پزشکی مراجعه و نسبت به ثبت نام و ارسال مدارک اقدام کنند.

وی به تعداد ثبت نام کنندگان در آزمون ارشد پزشکی ۹۷ اشاره کرد و افزود: در مهلت ثبت نام تعیین شده بالغ بر ۶۴ هزار نفر در آزمون ارشد سال آینده ثبت نام کرده اند.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی عنوان کرد: ظرفیت پذیرش آزمون ارشد پزشکی بر اساس نیاز دانشگاه‌ها اعلام می شود که این ظرفیت در دفترچه شماره ۲ در تیرماه ۹۷ بعد از ماه مبارک رمضان در سایت سنجش پزشکی منتشر خواهد شد.

پورکاظمی خاطرنشان کرد: در آزمون ارشد پزشکی ۹۷، داوطلبان در ۵۲ رشته گروه و ۸۰ رشته با هم رقابت می کنند و بر اساس  برنامه ریزی های صورت گرفته، داوطلبان می توانند در ۲ رشته گروه در آزمون شرکت کنند.

وی یادآور شد: آزمون ارشد پزشکی در ۲ نوبت صبح و عصرپنج شنبه ۱۴ و جمعه ۱۵ تیر ۹۷ برگزار خواهد شد.
برچسب ها: ارشد پزشکی ، آموزش ، سنجش
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: