کد خبر: ۱۸۲۷۱۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۵ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - 2018January 25
ساختمان قدیمی اورژانس تهران در مرکز شهر -در خیابان جمهوری- بسیار قدیمی و فرسوده بود و در صورتی که اتفاقی می افتاد امکان ارائه خدمات اورژانس در تهران با مشکل مواجه می شد
شفاآنلاین>سلامت> مرکزجدید پیام و ارتباطات اورژانس تهران (دیسپج) صبح امروز - پنجشنبه - با حضور سید 'حسن هاشمی' وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افتتاح شد.



به گزارش شفاآنلاین، 'پیر حسین کولیوند' سرپرست اورژانس کشور در مراسم گشایش مرکز جدید پیام و ارتباطات اورژانس تهران گفت: ساختمان قدیمی اورژانس تهران در مرکز شهر -در خیابان جمهوری- بسیار قدیمی و فرسوده بود و در صورتی که اتفاقی می افتاد امکان ارائه خدمات (Services)اورژانس در تهران با مشکل مواجه می شد.

وی ادامه داد: اکنون تمام امکانات مرکز ارتباطات اورژانس تهران در سطح استانداردهای بین المللی است و فرایند کاری اورژانس(Emergency) تهران اکنون در سطح کشورهای پیشرفته های است.

کولیوند گفت: اخیرا 200 مورتوآمبولانس به اورژانس تهران اضافه شده دو بالگرد اختصاصی در اورژانس تهران داریم. علاوه بر آن نرم افزار جدید 115 نیز راه اندازی شده و در مجموع سرعت رسیدگی به فوریتهای پزشکی و کیفیت مشاوره و پاسخگویی به مردم در حوادث به مراتب نسبت به گذشته ارتقا یافته است.

مرکز جدید اورژانس تهران و مرکز پیام آن صبح امروز در خیابان خلیل آبادی در بزرگراه ستاری - شمال غربی - تهران به بهره برداری رسید.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: