کد خبر: ۱۸۲۳۶۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۰ - ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - 2018January 22
با توجه به ضرورت تعامل بیشتر سازمان بیمه سلامت ایران با مردم، تصمیم گرفته شد که طی مدتی کوتاه که حدودا اوایل سال آینده خواهد بود، سامانه مرکز تماس ۱۶۶۶ در سازمان بیمه سلامت به بهره‌برداری رسد
شفا آنلاین>سلامت>معاون آمار و فناوری اطلاعات سازمان بیمه سلامت ایران با اعلام بهره‌برداری از مرکز تماس این سازمان با هدف تعامل دو سویه با مردم و افزایش ارایه خدمات غیرحضوری در اوایل سال آینده خبر داد.

به گزارش شفا آنلاین، مهندس قائمی گفت: با توجه به ضرورت تعامل بیشتر سازمان بیمه سلامت ایران با مردم، تصمیم گرفته شد که طی مدتی کوتاه که حدودا اوایل سال آینده خواهد بود، سامانه مرکز تماس ۱۶۶۶ در سازمان بیمه سلامت(Health insurance) به بهره‌برداری رسد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر از طریق این سامانه فقط پاسخگویی تلفنی انجام می‌شود، گفت:‌ امروزه این روش‌ها ناکافی است و بهتر است این سامانه توسعه یابد، ما این موضوع را در دستور کارمان قرار دادیم و در اوائل سال آینده مرکز ۱۶۶۶ در راستای تعامل دو سویه با مردم، تسهیل خدمات و افزایش ارایه خدمات به صورت غیرحضوری خواهد شد.

وی با بیان اینکه هدف اصلی این کار افزایش راه‌های دسترسی مردم به اطلاعات و خدمات سازمان است و امکان ارائه خدمات به صورت غیرحضوری را افزایش خواهد داد، افزود: بطور همزمان از یک نرم‌افزار موبایلی هم رونمایی خواهد شد که در حال حاضر آن را به صورت پایلوت در کرمان آزمایش می‌کنیم و سپس همزمان با بهره‌برداری از مرکز، در دسترس قرار خواهد گرفت تا مردم بتوانند خدمات بیشتری را به صورت غیرحضوری دریافت کنند.

وی تاکید کرد: خدماتی مانند تعویض و تمدید دفترچه و دریافت المثنی نیز از طریق این برنامه ممکن است. هر چند ما در نظر داریم از طریق سیستم‌های الکترونیک استفاده از دفترچه را به حداقل برسانیم.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: