کد خبر: ۱۷۷۷۲۷
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۰ - ۲۴ آذر ۱۳۹۶ - 2017December 15
شفاآنلاین :رئیس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی ازشروع محاکمه دوباره پزشک تبریزی خبرداد که به اتهام قتل همسر جوان و مادربزرگش زندانی شده است.

به گزارش شفاآنلاین ،حجت ‌الاسلام حکمت علی مظفری، رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی درباره آخرین وضعیت پرونده «دکتر صلحی» -متهم- گفت:پس ازبرگزاری نخستین جلسه دادگاه  و با توجه به اینکه وکلای مدافع  پزشک درخواست آزمایش های جدیدی را داشتند، این درخواست تحت رسیدگی قرارگرفت.بنابراین به زودی متهم در دادگاه کیفری آذربایجان شرقی محاکمه می شود.



دراین جنایت مرموز که اواسط سال گذشته رخ داد 5 تن از اعضای خانواده پزشک جوان بر اثر خوردن غذای آلوده مسموم شده و به بیمارستان انتقال یافتند. اما همسر و مادربزرگش جان باختند ولی بقیه اعضای خانواده اش نجات یافتند. در حالی که براساس ادعای این پزشک تحقیقات برای شناسایی فردی که غذاهای آلوده را به قربانیان رسانده بود ادامه داشت کارآگاهان به این پزشک مظنون شده و پس از بررسی های تخصصی دریافتند داستان نذری بودن غذاها دروغ بوده و متهم آنها را از رستورانی تهیه و آلوده کرده است. به این ترتیب با وجود انکارهای متهم به قتل و سوءقصد به اعضای خانواده اش، کیفرخواست پرونده در اواسط فرودین ماه سال جاری صادر شد و چهارم مهر متهم برای نخستین جلسه رسیدگی در شعبه ۳ دادگاه کیفری یک تبریز پیش روی قضات قرار گرفت.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: