کد خبر: ۱۷۳۶۳۷
تاریخ انتشار: ۲۰:۱۰ - ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - 2017November 11
این کنگره با محوریت سازمان نظام پزشکی و با همکاری و مشارکت برخی مراکز علمی داخلی و خارجی برگزار می شود
شفا آنلاین>سلامت>پنجمین کنگره بین المللی حقوق دارویی 22 و 23 آذرماه 1396 در پژوهشکده بیوتکنولوژی کشاورزی ایران واقع در بلوار شهید فهمیده کرج برگزار می شود.

به گزارش شفا آنلاین، محمود عباسی رییس پنجمین کنگره بین المللی حقوق پزشکی با عنوان 'حقوق دارویی' با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این کنگره ایجاد زمینه همفکری، همگرایی و تعامل سازنده بین صاحب نظران حوزه فقهی، حقوقی، اخلاقی و داروسازی(Pharmacy) است؛ گفت: این کنگره با محوریت سازمان نظام پزشکی و با همکاری و مشارکت برخی مراکز علمی داخلی و خارجی برگزار می شود.

وی اضافه کرد: همچنین برخی اندیشمندان فرانسوی، سوئیسی، ترکیه ای، هلندی، کانادایی و ازبکستانی در این کنگره بین المللی حضور خواهند داشت.

وی اظهار داشت: محورهای مورد بحث در کنگره حمایت قانونی از ابداعات دارویی، حقوق و مسئولیت های داروخانه ها، سیاست جنایی ایران در قبال جرایم دارویی و حقوق و مسئولیت شرکت های تولید و توزیع دارو است.

عباسی مهلت ارسال چکیده مقالات این کنگره بین المللی را تا 30 آبان ماه عنوان کرد و افزود: علاقه مندان برای شرکت در کنگره می توانند با دبیرخانه این کنگره با شماره تلفن : 88781036-021 تماس برقرار کرده و یا از طریق فکس : 88777539- 021 ارتباط داشته باشند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: