کد خبر: ۱۷۱۶۷۸
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۰ - ۰۴ آبان ۱۳۹۶ - 2017October 26
نخستین کنگره بین المللی تمرین ذهنی و علوم عصب رفتاری با محور 'مدیریت ذهن' به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد تا ششم آبان ماه ادامه دارد.
شفا آنلاین>سلامت>نخستین کنگره بین المللی تمرین ذهنی و علوم عصب رفتاری با حضور 600 نفر از متخصصان و کارشناسان این حوزه از داخل و خارج کشور روز پنجشنبه در مشهد آغاز شد.

به گزارش شفا آنلاین، پیام دکتر 'بنهار ترنکل' رئیس انجمن جهانی هیپنوتیزم در این همایش قرائت شد. در این پیام آمده: کشور ایران تاکنون پیشرفتهای زیادی در علم هیپنوتیزم و کاربرد آن در درمان بیماریهای مختلف داشته و هم اکنون سطح کار و آموزش هیپنوتیزم در ایران بالاتر از اروپا است.

دبیر کنگره بین المللی تمرین ذهنی و علوم عصب رفتاری نیز گفت: هیپنوتیزم قویترین شکل مدیریت ذهن است بطوری که از این طریق می توان به جای تمرکز بر درد و اضطراب، بر آرامش ذهن و انسجام درونی متمرکز شد.

دکتر مهدی فتحی افزود: در کنگره حاضر هپینوتیزم(Hepinotism) مدیریت ذهن در سه بخش پزشکی، ورزشی و روانشناسی با حضور متخصصان این حوزه مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

وی مهمترین محورهای همایش را شامل هیپنوتیزم ورزشی، مهارتهای ذهنی در ورزش، روانشناسی(Psychology) ورزشی، یوگا و مدیتیشن، اصول پرورش ذهن، روانشناسی مثبت گرا، پرورش ذهن در مدیریت، روانپزشکی و پرورش ذهن و تصویرسازی در بهبود بیماریهای طبی عنوان کرد.

دبیر کنگره بین المللی تمرین ذهنی و علوم عصب رفتاری ادامه داد: در این کنگره 25 متخصص و کارشناس حوزه هیپنوتیزم از کشورهای سوئد، سوئیس، امارات و دانمارک حضور دارند.

وی گفت: تعداد مقالات ارسال شده به 91 مقاله بود که از بین آنها 30 مقاله به صورت سخنرانی و 37 مقاله در قالب پوستر ارائه می شوند.

وی برپایی 9 کارگاره آموزشی در حوزه های مختلف هیپنوتیزم، مدیریت ذهن و همچنین انجام جراحیهای سطحی با بهره گیری از هیپنوتیزم را از بخشهای جنبی این کنگره بیان کرد.

نخستین کنگره بین المللی تمرین ذهنی و علوم عصب رفتاری با محور 'مدیریت ذهن' به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد تا ششم آبان ماه ادامه دارد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: