کد خبر: ۱۷۱۶۱۷
تاریخ انتشار: ۰۰:۴۵ - ۰۵ آبان ۱۳۹۶ - 2017October 27
با شریک زندگی‌تان صادقانه در مورد نگرانی‌ها و احساسات‌تان صحبت کنید. او نیز ممکن است همان نگرانی‌هایی را داشته باشد که شما دارید.
       
شفا آنلاین:توجه داشته باشید که رابطه جنسی را به تدریج پیش ببرید. می‌توانید با روش‌هایی به یکدیگر نزدیک شوید که برای قلب‌تان آسان‌تر است، مثلا بوسیدن و نوازش کردن. وقتی شما و شریک زندگی‌تان تصمیم می‌گیرید که مجددا آمیزش کنید، موارد زیر می‌تواند مفید باشد:

به گزارش شفا آنلاین:با شریک زندگی‌تان صادقانه در مورد نگرانی‌ها و احساسات‌تان صحبت کنید. او نیز ممکن است همان نگرانی‌هایی را داشته باشد که شما دارید.
زمانی را انتخاب کنید که در مکانی ریلکس و راحت بدون هیچ مزاحمتی هستید.
بعد از یک وعده کامل غذایی یک تا سه ساعت صبر کنید تا غذا هضم شود.
حواستان باشد که اضطراب از طرف هر یک از طرفین می‌تواند مانع برانگیختگی جنسی و انجام رابطه جنسی شود.
اگر علائم آنژین بروز کرد، متوقف شوید و استراحت کنید، اگر علائم بیماری با استراحت کردن از بین نرفت یا بعد از ۵ دقیقه پس از مصرف یک دوز از نیتروگلیسیرین بهتر نشد، با اورژانس تماس بگیرید.
اگر در حین رابطه جنسی علائم آنژین داشتید، به پزشک‌تان بگویید.
مشکلات جنسی بعد از حمله قلبی
هم برای مردان و هم زنان، مشکل قلبی می‌تواند باعث تغییرات جسمی‌ای شود که منجر به مشکلات جنسی خواهد شد. برای مثال، برخی افراد علاقه‌شان به ایجاد رابطه جنسی کاهش می‌یابد. مردان ممکن است دچار عدم نعوظ شوند و زنان ممکن است نشانه‌هایی چون خشکی واژن داشته باشند. اگر مشکلات جنسی دارید، با پزشک‌تان در این رابطه که چه درمانی برای شما مناسب است، صحبت کنید. درمان‌ها می‌تواند شامل مشاوره گرفتن یا تجویز دارو باشد.
مصرف داروهای نعوظ
قبل از اینکه از داروهای افزایش نعوظ استفاده کنید با پزشک‌تان مشورت کنید. برخی داروها که برای مشکلات مربوط به نعوظ استفاده می پزشک‌تان شود، اگر هم زمان با داروهای نیترات مثل نیتروگلیسیرین استفاده شود، می‌تواند مشکلات جدی ایجاد کند.
برای مشکلات جنسی از پزشک کمک بگیرید
با پزشک‌تان در مورد نگرانی‌های‌تان صحبت کنید. مشورت کردن می‌تواند برای شما و شریک زندگی‌تان گزینه مناسبی باشد. یک پزشک، پرستار یا افراد حرفه‌ای دیگر می‌توانند این مشاوره را ارائه دهند. مشاوره می‌تواند شامل اطلاعات و نصیحت کردن در مورد چگونگی از سر گرفتن رابطه جنسی باشد یا شامل پشتیبانی و نصیحت کردن در مورد چگونگی از بین بردن اضطراب، نگرانی یا ترس در مورد رابطه جنسی یا حتی شامل درمان مشکلات جنسی باشد. هدف این است که دوباره از رابطه جنسی لذت ببرید.
مبارزه با عفونت‌های خونی با داروی کم کننده کلسترول
یک مطالعه جدید نشان داده که استفاده از استاتین‌ها یعنی همان داروهای کاهنده کلسترول خون می‌توانند تا سی درصد احتمال عفونت‌‌های خونی ناشی از استافیلوکوک را کم کند. استافیلوکوک‌ها باکتری‌های کروی‌شکلی هستند که به‌طور طبیعی روی پوست بسیاری افراد وجود دارند ولی می‌توانند عفونت‌های بسیار شدیدی را نیز ایجاد کنند.
محققین با مطالعه سوابق پزشکی حدود سی هزار نفر که از داروهای کاهنده کلسترول در یک بازه زمانی 12 ساله استفاده می‌کردند متوجه شدند که احتمال باکتریمی استافیلوکوکی یعنی انتشار باکتری استافیلوکوک طلایی در خون آنها سی درصد کمتر از دیگر افراد است. این ارتباط وابسته به دوز بود یعنی هرچه میزان مصرف استاتین بیشتر بود احتمال سرایت باکتری‌ها به جریان خون هم کاهش پیدا می‌کرد.
از استاتین‌ها یا داروهای کاهنده کلسترول در بسیاری بیماری‌های کبد و کلیه و حتی دیابت استفاده می‌شود. با در نظر گرفتن عوارض وخیم عفونت‌های خونی، به‌خصوص عفونت‌هایی که توسط باکتری‌های مقاوم به آنتی‌بیوتیک مانند استافیلوکک ایجاد می‌شود این اثر استاتین می‌تواند تا حدود زیادی به پزشکان در کنترل عفونت‌ها کمک کند.سپید
 Your Doctor


برچسب ها: رابطه جنسی ، نوازش ، قلب
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: