کد خبر: ۱۷۰۲۵۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۰ - ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - 2017October 15
بخش IPD (دپارتمان بیماران بین‌المللی) برای بیماران خارجی داریم که در حال اخذ مجوز از وزارت بهداشت برای این بخش هستیم
شفا آنلاین>سلامت>مدیر مرکز درمان ناباروری ابن‌سینای جهاد دانشگاهی از اخذ مجوز برای بخش IPD (دپارتمان بیماران بین‌المللی) این مرکز در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

به گزارش شفا آنلاین،دکتر بهزاد قربانی در خصوص توریسم درمانی اظهار کرد: بخش IPD (دپارتمان بیماران بین‌المللی) برای بیماران خارجی داریم که در حال اخذ مجوز از وزارت بهداشت برای این بخش هستیم.

مدیر مرکز درمان ناباروری(sterility) ابن‌سینا افزود: با توجه به اینکه در کشورهای منطقه حوزه ناباروری پیشرفت چندانی نداشته است، بیمارانی از کشورهای اطراف همچون عراق، عربستان، کویت، عمان، ارمنستان، آذربایجان و گاهی نیز از کشورهای اروپایی و امریکایی به این کلینیک مراجعه می‌کنند.

وی ادامه داد: وزارت بهداشت(Ministry of Health) در حال فعال کردن هلث توریسم (جذب توریست در حوزه سلامت و درمان) است و به بیمارستان‌ها برای راه‌اندازی دپارتمان‌های بین‌الملل مجوز می‌دهد.

قربانی تصریح کرد: البته با توجه به اینکه دستورالعمل‌های وزارت‌خانه برای بیمارستان‌ها تهیه شده و مراکزی همچون ابن‌سینا و رویان جزو مراکز جراحی‌ محدود محسوب می‌شوند،‌ وزارت بهداشت هنوز آیین‌نامه‌ای برای این مراکز تهیه نکرده که منتظر تهیه این آیین‌نامه هستیم.

مدیر مرکز درمان ناباروری ابن‌سینا تاکید کرد: البته هلث توریسم مؤلفه‌های زیادی دارد و باید در تمام بخش‌ها همچون هتلینگ و خدمات فعال بود تا بیماران خارجی جذب شوند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: