کد خبر: ۱۶۶۷۸۳
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۰ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - 2017September 16
افزایش استفاده از داروهای مکمل و همچنین توسعه تحقیقات علمی در این زمینه نشان می‌دهد استقبال مردم از گیاهان و محصولات طبیعی در قالب غذا و دارو در بسیاری از کشورها رو به افزایش است
شفا آنلاین>سلامت>دومین کنگره ملی طب فراگیر در سرطان با شعار یکپارچگی و هم‌افزایی در درمان و با هدف کمک به بهبود کیفیت زندگی بیماران سرطانی برگزار می‌شود.

به گزارش شفا آنلاین، دبیر علمی دومین کنگره ملی طب فراگیر در سرطان گفت: افزایش استفاده از داروهای مکمل و همچنین توسعه تحقیقات علمی در این زمینه نشان می‌دهد استقبال مردم از گیاهان و محصولات طبیعی در قالب غذا و دارو در بسیاری از کشورها رو به افزایش است.

حسین رضایی زاده افزود: سازمان جهانی بهداشت(WHO) و بسیاری دیگر از مراکز علمی بین‌المللی، نقش و اهمیت داروهای جایگزین و درمان گیاهی را تأیید کرده و توصیه‌های بسیاری را در زمینه سیاست گذاری و تحقیق در این زمینه ارائه می‌دهند.

وی ادامه داد: دومین کنگره ملی طب فراگیر در سرطان(Cancer) از این منظر اهمیت دارد که تحقیقات نشان می‌دهد 63 تا 92 درصد افرادی که به کلینیک‌های سرطان مراجعه می‌کنند، حداقل یکی از درمان‌های مکمل را استفاده می‌کنند.

دومین کنگره ملی طب فراگیر در سرطان با همکاری مرکز تحقیقات سرطان سینه جهاد دانشگاهی، دفتر سرطان وزارت بهداشت و با حمایت ستاد توسعه فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در روزهای 26 تا 28 مهرماه سال جاری در مرکز همایش‌های رازی تهران برگزار می‌شود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: