کد خبر: ۱۶۶۱۸۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۰ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - 2017September 11
این فستیوال با هدف تجاری‌سازی نوآوری‌های حوزه سلامت از طریق معامله و جذب سرمایه گذار در بازار دارایی فکری پذیرای سرمایه گذاران و تولیدکنندگان حوزه سلامت است
شفا آنلاین>سلامت>فستیوال تخصصی نوآوری‌های حوزه سلامت، با هدف تجاری‌سازی محصولات این حوزه، آبان‌ماه سال جاری در کرمان برگزار می شود.

به گزارش شفا آنلاین، این فستیوال با هدف تجاری‌سازی نوآوری‌های حوزه سلامت از طریق معامله و جذب سرمایه گذار در بازار دارایی فکری پذیرای سرمایه گذاران و تولیدکنندگان حوزه سلامت است.

محورهای این فستیوال شامل «سلامت و دارو: محصولات گیاهی، گیاهان دارویی، فرآورده های آرایشی و بهداشتی»، «سلامت و ملزومات: تجهیزات پزشکی(Medical Equipment)، تصویربرداری پزشکی، کیت های آزمایشگاهی و تشخیصی» و «سلامت در بلایا: خشکسالی و اثر آن بر سلامت، ایمن سازی جاده ها و کاهش تلفات جاده ای» است.

همچنین «سلامت در صنعت: محصولات غذایی، تولید محصولات ارگانیک غذایی و کشاورزی، کاهش مصرف انرژی در مراکز درمانی»، «سلامت و محیط زیست: محصولات زیست فناوری، کاهش آلاینده های هوا، حذف سموم کشاورزی غیراستاندارد» و «سلامت و فناوری اطلاعات: مدیریت بیمارستانی و مراکز درمانی، ارائه سرویس ها و خدمات سلامت اجتماعی» از دیگر محورهای این فستیوال است.

اختراعات حائز اهمیت، پس از طی فرآیند ارزیابی و انتخاب در روز برگزاری فستیوال به مخاطبان معرفی و زمینه تعامل بین طرفین با برگزاری جلسات رو در رو فراهم می شود.

در صورت حصول توافق و انجام معامله از طریق بازار دارایی فکری، حمایت های مادی و معنوی معاونت علمی و فناوری(Technology) ریاست جمهوری برای تکمیل مستندات اختراعات و نیز خرید اختراعات توسط صنعتگران و سرمایه‌گذاران در قالب ارائه تسهیلات اختصاص می یابد.

مهلت ارسال طرح ها تا روز31 شهریورماه جاری است و علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت فستیوال به نشانی www.techfestival.ir مراجعه کنند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: