کد خبر: ۱۶۵۰۷۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۰ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - 2017September 02
شرکت فارماشیمی تا دو ماه آینده یک قلم دارو به کشور اتریش صادر می کند
شفا آنلاین>سلامت>مدیرعامل شرکت داروسازی فارما شیمی بابیان اینکه به دنبال بازارهای خارجی هستیم، گفت: شرکت فارماشیمی تا دو ماه آینده یک قلم دارو به کشور اتریش صادر می کند.

به گزارش شفا آنلاین، پیمان تاجبخش روز شنبه در مراسم راه اندازی خطوط بازسازی شده شرکت داروسازی فارماشیمی افزود: برای ایجاد بازار باید به دنبال بازاریابی جدید باشیم و از این رو قراردادهای زیادی در حال انعقاد است؛ اکنون « ار اند دی» در این شرکت راه اندازی و چندین دارو برای ثبت گذاشته شد.

وی ادامه داد: طرح اصالت دارو (medicine)در همه خطوط همچنین آزمایشگاه میکروبیولوژی طراحی و راه اندازی شد.

نائب رئیس هیات مدیره شرکت داروسازی فارماشیمی درباره تولیدات شرکت گفت: تولید در سه شکل مایعات ، نیمه جامدات و جامدات است که در بخش مایعات و نیمه جامدات ، تولیداتی مانند کرم ، پماد و ژل و و در بخش جامدات قرص ، ساشه و کپسول ، انجام می شود.

به گفته وی، برای طرح بیمه روستایی شرکت فارماشیمی اولین کارخانه کشور تولید وارنیش را راه انداخته است.

تاجبخش با بیان اینکه این شرکت یکی از قدیمی ترین شرکت های کشور ثبت شده در سال ١٣٣٥ است، تصریح کرد: در سال ١٣٧٩ شرکت فارماشیمی توسط سازمان بیمه سلامت(Health insurance) یعنی سازمان بیمه درمانی وقت خریداری شد که تنها شرکت خریداری شده توسط سازمان بیمه سلامت است.

تاجبخش با بیان شروع ماموریت به شرکت فارماشیمی از زمستان ٩٤ مبنی بر بازسازی، اصلاح ، طرح توسعه و شروع تولیداتی در خصوص هایتک ، اظهار کرد: این سازمان مرتبا از سوی سازمان غذا و دارو تهدید می شد تا اینکه در نهایت از شهریور ١٣٩٥ کار بازسازی شروع شد که نخست مقاوم سازی باید انجام می شد و همچنین در مرحله تقویت سازه ٤٦ ستون داخل شرکت طراحی و نصب شده است.

وی ادامه داد: همه آنانی که شرکت داروسازی فارماشیمی را از قبل از اسفند ٩٥ کارخانه دیدند، می دانستند که این کارخانه بسیار قدیمی است و در همه بخش ها انجام اصلاحات و ایجاد واحدهای مارکتینگ جهت دسترسی به این محصولات، نیاز بود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: