کد خبر: ۱۶۳۷۶۴
تاریخ انتشار: ۰۰:۳۰ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - 2017August 23
شفاآنلاین :خانم دکتردندانپزشک که به اتهام اسیدپاشی به خاله‌اش تحت تعقیب بود وبا سپردن وثیقه نیم میلیارد تومانی به‌طورموقت آزاد شده بود، در خانه‌اش جان سپرد.
به گزارش خبرنگار شفاآنلاین ، این اسیدپاشی ساعت 3 بعد از ظهر پنجم اردیبهشت سال 95 درخانه ای حوالی میدان ونک اتفاق رخ داد. کارآگاهان درتحقیقات پلیسی پی بردند خانم دکتر دندانپزشک ایرانی مقیم کانادا، درپی اختلاف های خانوادگی به خاله اش اسیدپاشیده  است.
 متهم 42 ساله که پس ازاین اقدام هولناک راهی فرودگاه شده بود تا به کانادا برود درعملیاتی ضربتی دستگیر شد و  برای تحقیقات به شعبه ششم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران انتقال یافت. او درجریان بازجویی ها به بازپرس محسن مدیرروستا گفت: «من پزشک هستم و همراه خانواده و خاله‌ام در یک ساختمان زندگی می‌کنیم.اما میان من و خاله‌ام اختلاف‌هایی وجود داشت. با توجه به اینکه خانواده‌ام به سفر رفته بودند، ازشدت ناراحتی تصمیم گرفتم خاله‌ام را گوشمالی بدهم. به همین خاطر چند روز قبل اسید تهیه ونقشه‌ام را عملی کردم. پس ازآن لباس‌هایم را عوض کردم و مقداری پول و بلیت سفرم به کانادا را برداشتم و سوارماشین شدم تا به فرودگاه بروم که قبل از فرار دستگیر شدم.»
سه ماه پس از این ماجرای هولناک، خانم دکتر با سپردن وثیقه نیم میلیاردی آزاد شد، اما شامگاه شنبه 28 مرداد امسال، پیکراین زن درحالی که به نظرمی رسد بر اثر سکته قلبی جان باخته باشد در خانه‌اش پیدا شد. با دستوربازپرس جنایی جسد به پزشکی قانونی انتقال یافت تا علت دقیق مرگ مشخص شود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: