کد خبر: ۱۶۳۷۵۰
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۰ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - 2017August 22
علاوه بر مسئولان فنی داروخانه‌ها، نسخه پیچ‌ها نیز نقش بسزایی در ارائه خدمات به بیماران دارند، بنابراین یکی از موضوعاتی که به منظور ارزشیابی داروخانه‌ها مد نظر قرار می‌گیرد به روز بودن اطلاعات پرسنل شاغل در آنهاست
شفا آنلاین>سلامت>عضو هیات مدیره انجمن داروسازان از تاثیر به روز بودن اطلاعات نسخه پیچ‌ها در افزایش امتیاز داروخانه‌ها در نظام سلامت خبر داد.

به گزارش شفا آنلاین،شهاب‌الدین جنیدی عضو هیات مدیره انجمن داروسازان تهران در خصوص ضرورت گذراندن دوره‌های تکمیلی توسط نسخه پیچ‌ها بیان کرد: دوره‌های آموزش تکمیلی برای نسخه‌پیچ‌ها در نظر گرفته شده که این افراد می‌توانند با سپری کردن این دوره‌ها و دریافت گواهی معتبر در بالا رفتن امتیاز داروخانه‌ها مؤثر واقع شوند.

وی با اشاره به نقش نسخه پیج‌ها در ارائه خدمات دارویی به بیماران افزود: علاوه بر مسئولان فنی داروخانه‌ها، نسخه پیچ‌ها نیز نقش بسزایی در ارائه خدمات به بیماران دارند، بنابراین یکی از موضوعاتی که به منظور ارزشیابی داروخانه‌ها مد نظر قرار می‌گیرد به روز بودن اطلاعات پرسنل شاغل در آنهاست.

نقش نسخه پیچ ها در نظام سلامت
جنیدی با بیان اینکه انجمن داروسازان تهران و سایر شعبه های انجمن، دوره‌های آموزشی را به منظور ارتقاء اطلاعات نسخه پیچ‌ها برگزار می‌کند، ادامه داد: این افراد با سپری کردن این دوره‌ها گواهی معتبری دریافت می کنند که می‌توانند در بالا رفتن امتیاز داروخانه‌ها مؤثر واقع شوند.

به گفته عضو هیات مدیره انجمن داروسازان تهران همانطور که برای داروسازان دوره‌های بازآموزی برگزار می‌شود، دوره‌های تکمیلی آموزشی نیز برای سایر پرسنل شاغل در داروخانه‌ها و نسخه‌پیچ‌ها در نظر گرفته شده که این افراد موظف هستند این دوره‌ها را سپری کنند.

جنیدی تصریح کرد: نسخه پیچ‌ها به دلیل نقشی که در نظام سلامت برای ارائه خدمات دارویی برعهده دارند باید دارای اطلاعات به روز باشند تا بتوانند داروی صحیح را به دست بیمار برسانند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: