کد خبر: ۱۶۳۰۰۱
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۰ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - 2017August 16
روش های زیباسازی دندان ها باید با دقت مورد استفاده قرار گیرد تا موجب آسیب به دندان ها و لثه نشود و علاوه بر زیبایی از دوام و بهره وری قابل قبولی برخوردار باشد
شفا آنلاین>سلامت>دبیر علمی ششمین همایش زیبایی انجمن دندانپزشکان عمومی ایران با تاکید بر مبحث اخلاق مداری در دندانپزشکی زیبایی گفت: روش های زیباسازی دندان ها باید با دقت مورد استفاده قرار گیرد تا موجب آسیب به دندان ها و لثه نشود و علاوه بر زیبایی از دوام و بهره وری قابل قبولی برخوردار باشد.

به گزارش شفا آنلاین، دکتر رامین آغنده امروز -چهارشنبه- در ششمین همایش زیبایی انجمن دندانپزشکان عمومی ایران افزود: زیبایی دندان بخشی از سلامتی دهان و دندان است و هر اقدامی که در این خصوص صورت می گیرد باید علاوه بر حفظ سلامت(Health)، رضایت کامل فرد متقاضی را نیز به دنبال داشته باشد.

وی اظهار کرد: دندانپزشکی زیبایی نقش والایی در دنیا دارد؛ در کشورهای پیشرفته دنیا همچون آمریکا 60 درصد از هزینه های دندانپزشکی(Dental) مربوط به بخش زیبایی است اما به اهمیت آن هنوز در ایران به درستی توجه نشده است.

دبیر علمی ششمین همایش زیبایی انجمن دندانپزشکان عمومی ایران گفت: با توجه به افزایش آگاهی عموم نسبت به زیبایی دندان و همچنین افزایش تقاضا در جامعه، اقدام به برگزاری همایشی با مضمون زیبایی دندان کردیم تا دندانپزشکانی که در این حوزه فعالیت می کنند، از آخرین اطلاعات علمی روز دنیا و دستاوردهای به دست آمده در این بخش آگاه شوند و فضایی ایجاد شود که تجربیات خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارند.

ششمین همایش زیبایی انجمن دندانپزشکان عمومی ایران با شعار دندانپزشکی زیبایی، اصول و اخلاقیات در روزهای 25 تا 27 مردادماه در هتل المپیک تهران در حال برگزاری است.
برچسب ها: دندانپزشکی ، سلامت ، دندان
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: