کد خبر: ۱۶۲۳۵۴
تاریخ انتشار: ۲۰:۲۰ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - 2017August 11
طبق آخرین آمارها در سال 2015 نزدیک به چهار میلیون و 300 هزار نفر در چین به انواع سرطان مبتلا شده‌اند که 730 هزار مورد آن سرطان ریه بوده‌ است

شفا آنلاین>سلامت>کارشناسان سلامت در چین از افزایش موارد ابتلا به سرطان ریه در مدت 10 تا 15 سال گذشته در این کشور خبر دادند.

به گزارش شفا آنلاین، کارشناسان سلامت در چین با اشاره به افزایش قابل توجه موارد ابتلا به سرطان ریه در این کشور اظهار کردند: قرار گرفتن در معرض آلاینده های هوا برای طولانی مدت، عامل احتمالی این شرایط است.

به گفته کارشناسان، موارد ابتلا به سرطان ریه(Lung cancer) در بین گروه‌هایی از افراد همچون زنان و افراد غیر سیگاری مشاهده شده که به طور طبیعی مستعد ابتلا به این بیماری نیستند؛ می‌توان گفت استعمال سیگار نمی‌تواند تنها عامل ابتلا به این نوع سرطان باشد.

حدود 300 میلیون نفر در چین سیگار استعمال می‌کنند اما بررسی‌های انجام شده حاکی از آن است که افزایش قابل توجه تعداد مبتلایان به سرطان ریه به مصرف تنباکو ارتباطی ندارد.

 طبق آخرین آمارها در سال 2015 نزدیک به چهار میلیون و 300 هزار نفر در چین به انواع سرطان مبتلا شده‌اند که 730 هزار مورد آن سرطان ریه بوده‌است.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: