کد خبر: ۱۶۱۹۲۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۰ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - 2017August 08
از آن دوران خیلی دور که سقف مسافر آسمان پر ستاره شب باشد، دیگر رنگی باقی نمانده، به گفتن ضرورت نمی‌یابد که گردشگران دنیای امروز، بخشی از رضایت سفر خود را با کیفیت محل اقامت خود می‌سنجند.
شفاآنلاین>اجتماعی>اقامت در هتلی خوب می‌تواند مجالی باشد تا سفر شما را غرق در شگفتی کند، چنانکه از دیگر نقش سکه که بنگریم، هتلی بد در بهشت هم، طعم راحتی نمی‌دهد. از مقدمه که بگذریم، چشم‌هامان را بسته‌ایم و تصور می‌کنیم سفر به بهترین هتل‌ها در بهترین مکان‌ها، کارهایی هست که قبل از مرگ انجام دهیم و افسانه‌های مدرنی که در یابیم.

۱- تفرجگاه لادِرا (Ladera Resort, St. Lucia) در سنت لوسیا

شاید اینجا بهترین نقطه برای گردش شما در حوزه‌ی کارائیب باشد که ترکیبی از برترین طراحی، تجمل و مکانی ایده‌آل است. این اقامتگاه امکاناتی چون اسپا دارد و به راحتی می‌تواند شما را از یک نیمکت به داخل استخر بکشاند.


۲- گردشگاه مانتا (Manta Resort,Tanzania) در تانزانیا

آیا تا به حال دوست داشتید که به طبقه پایین اتاق خود بروید، پرده‌ها را کنار بزنید و به ماهی‌ها خیره شوید؟ آیا فکر می‌کنید چنین چیزی بتواند به واقعیت تبدیل شود؟ خب مجبورید دور از ساحل اتراق کنید؟ اگر پاسخ هر دو سؤال را مثبت اعلام کرده‌اید (مثل من) پس عکس‌های مانتاریسورت احتمالاً انگیزه‌ای می‌شود که جزیره پمبا تانزانیا را در لیست جاهای دیدنی خود قرار دهید.

اگر به دنبال مکانی هستید که در آن از پله‌های اتاقتان به داخل دریا بروید، از پنجره‌ی اتاقتان دسته‌های ماهی را تماشا کنید و حتی کل گردشگاه‌تان در زیر آب باشد، با دیدن این تصاویر، تفرجگاه مانتا در جزیره‌ی پِمبای تانزانیا را به لیست مقاصد سفرهای بعدی خود اضافه خواهید کرد.
۳- اِشِر کلیف (Äscher Cliff) در سوئیس

چیزی بیشتر از یک مسافرخانه با سوییت‌های لوکس، گریزی که دقیقاً به سمت صخره Ebelalp دارد باعث می‌شود که عزم خود را جزم کنید و به شمال کوه‌های آلپ سفر کنید. منظره اینجا از بهترین چشم‌اندازهای کوهستان‌های سوئیس شما را تا رسیدن به کوه‌های سوئیس شارژ و سرپا نگه می‌دارد.
۴- جیراف مانور (Giraffe Manor) در کنیا

این تصاویر با فتوشاپ ایجاد نشده‌اند. در جیراف مانور که در حومه‌ی شهر نایروبی قرار دارد، پرورش زرافه انجام می‌شود و در حین صبحانه می‌توانید از مصاحبت با این حیوانات زیبا لذت ببرید. این زرافه‌ها پس از پرورش و نگهداری در این محل ساکن شده‌اند که تماشای آنها می‌تواند به‌عنوان بخشی از برنامه صبحانه شما گنجانده شود.


۵- هتل کاکسلاتانن (Kakslauttanen) در فنلاند

اگر تا به حال نام این مکان به گوشتان خورده باشد، احتمالاً زمان زیادی در اینترنت در مورد آن جستجو و تحقیق کرده‌اید یا پس احتمالاً زمان خیلی کمی را در اینترنت می‌گذرانید. این هتل با اتاقک‌های شیشه‌ای به شکل خانه‌ی اسکیموها، تجربه‌ی زمستان را در محیطی گرم برای‌تان فراهم می‌کند. شما می‌توانید در عین حال که از زیبایی جنگل‌های برفی و زمستان فوق‌العاده لذت می‌برید، در اتاقی خصوصی و گرم و نرم استراحت کنید؛ با کلبه‌های شیشه‌ای اسکیموها که نمای داخلی چوبی دارند.

می‌توانید منظره زیبای یک جنگل یخ‌زده و منظره باورنکردنی از شفق زمستانی را در حالی تماشا کنید که به‌طور همزمان در حباب شیشه‌ای گرم و نرم خود دراز کشیده‌اید. این هتل به شما یک زمستان منحصربه‌فرد پیشنهاد می‌دهد.
۶- باغ‌های معلق اوبود (Ubud Hanging Gardens, Bali) در بالی

بخشی از این باغ‌ها هتل بوتیک، بخش دیگر استخر بی‌کران،‌ بخش دیگر جنگلی انبوه و بخش دیگر شاهکار معماری است که همگی آنها با هم تفرجگاهی بی‌نظیر را به وجود می‌آورند. هم هتلی لوکس، هم یک استخر بی‌نهایت بزرگ و هم جنگل Payangan، همراه با یک شاهکار معماری برای خوردن یک نوشیدنی صبحگاهی. اگرچه اوبود به خاطر ویلاهای درختی‌اش معروف است اما این هتل همه جایزه‌های مربوط به بهترین استخرهای دنیا را از آن خود می‌کند (اتفاقا این استخر جوایزی هم برده است).


۷- هتل یخی (Jukasjarvi) در سوئد

گذراندن وقت در هتل یخی مانند زندگی در یک بنای هنری است که البته بسیار سرد است. اگرچه امکانات یخی فقط یک فصل از سال در دسترس هستند، این هتل «امکانات گرم» و فعالیت‌های تابستانی مثل تجربیات هنری با یخ، ماجراجویی در حیات‌وحش اطراف در زیر آفتاب را نیز ارائه می‌دهد. در ابتدای لیست هتل‌هایی که باید بروم، هتل یخی بر فراز آسمان هنر می‌درخشد. یک هنر بسیار سرد. با وجود اینکه سازه‌های یخی تنها یک فصل از سال ایجاد می‌شوند، این هتل همیشه به میهمانان خود فضایی گرم برای فعالیت‌های تابستانی و امکان خلق آثار هنری با یخ را فراهم می‌کند؛ همراه با ماجراجویی‌هایی در اطرافش که در زیر نور خورشید نیمه‌شب خود دارد.


۸- تفرجگاه جزیره‌ی کاکائو (Cocoa Island Resort) در مالدیو

جزیره‌ی کاکائو که فاصله‌اش با فرودگاه اصلی مالدیو فقط ۴۰ دقیقه است، بیش از ۳۳ سوئیت بر روی آب دارد که همگی نزدیک ساحل استوایی با شن‌های سفید قرار دارند، همراه با دو آب گرم خصوصی که برای معالجه استفاده می‌شود.


۹- لویسابا استار بدز (Loisaba Star Beds) در کنیا

دو نوع تختخواب ستاره‌ای در حیات وحش کنیا وجود دارد. یکی تخت‌های «کیکوبو» هستند که در بالای دریاچه‌ای قرار دارند و تخت‌های دیگر «کویجا» نام دارند که در بالای رودخانه‌ی اِواسو نگیرو (Ewaso N’giro) قرار گرفته‌اند. هر کدام از این تختخواب‌ها دارای چرخ‌هایی هستند که قابلیت بیرون آمدن از سرپناه را دارند (هر کدام از این استراحتگاه ها شامل Mukokoteni هستند.)

کنیا به خاطر حیات وحشش معروف است و اگر علاقه دارید جانوران وحشی مختلف را ببینید، نباید چنین مکانی را از دست بدهید. کنیا به حیات وحش خود مشهور است پس هنگامی که اوقات خود را در بیرون می گذرانید از این موجودات شگفت‌انگیز زیاد خواهید دید.
۱۰- برج العرب در دبی

این هتل یکی از بلندترین هتل‌های جهان است که در جزیره‌ای ساخت انسان، با ۳۰۰ متر ارتفاع ساخته شده و با پلی خصوصی، به جزیره‌ی اصلی متصل شده است. داخل این برج ۲۰۲ اتاق دو طبقه وجود دارد که بزرگ‌ترین‌شان ۷۸۰ متر مربع مساحت دارد و دوازدهمین سوئیت گران‌قیمت در جهان محسوب می‌شود.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: