کد خبر: ۱۶۱۰۰۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۰ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - 2017July 31
ششمین کنگره علمی بین المللی راینولوژی و جراحی پلاستیک صورت انجمن علمی راینولوژی ایران در یکم تا سوم آذر ماه سال جاری سال در مرکز همایش های رازی برگزار می شود
شفا آنلاین>سلامت>رئیس ششمین کنگره بین المللی راینولوژی و جراحی پلاستیک صورت با اشاره به برنامه ارائه جدیدترین دستاوردهای راینولوژی و جراحی پلاستیک در این کنگره گفت: جراحی نقایص مادرزادی سر و صورت و اختلالات خواب نیز در این کنگره بررسی می شود.

به گزارش شفا آنلاین، دکتر ابوالحسن قیصری با اشاره به برگزاری ششمین کنگره بین المللی راینولوژی و جراحی پلاستیک(Plastic Surgery) صورت اظهار کرد: محورهای اصلی این کنگره شامل جراحی آندوسکوپی سینوس و قاعده جمجمه، جراحی پلاستیک صورت و بینی، جراحی نقایص مادرزادی سر و صورت و اختلالات خواب است.

وی افزود: این کنگره به صورت دوسالانه همواره با حضور پزشکان سرشناس، جراحان و اساتید دانشگاه های معتبر دنیا همچنین با حضور گسترده متخصصان داخل کشور از رشته های گوش و حلق و بینی، جراحان پلاستیک، متخصصان پوست، جراحان فک و صورت و سایر رشته های مرتبط برگزار می شود.

رئیس ششمین کنگره بین المللی راینولوژی(Rhinology) و جراحی پلاستیک صورت گفت: در سال های اخیر مهمانان زیادی از کشورهای همسایه برای ارتقای سطح آموزشی خود در این کنگره شرکت کرده اند و برگزاری کنگره نتایج مفیدی برای آنان به همراه داشته است.

قیصری اضافه کرد: مباحث ششمین کنگره راینولوژی و جراحی پلاستیک صورت در سه روز در قالب سخنرانی، کارگاه های آموزشی و میزگرد برگزار می شود و آخرین دستاوردهای علمی دنیا، تجارب و پیشرفت حوزه های مختلف در چهار سالن توسط مهمانان خارجی و متخصصان داخلی به اشتراک گذاشته می شود.

وی ادامه داد: این امر فرصت مناسبی را برای همکاران کشور ما به وجود می آورد تا ضمن آشنایی با آخرین دستاوردهای علمی دنیا از نظر علمی به غنای کاری خود اضافه و در عین حال تجربه و مهارت های خود را ارائه کنند تا با اساتید بین المللی به نقد و بحث گذاشته شود.

ششمین کنگره علمی بین المللی راینولوژی و جراحی پلاستیک صورت انجمن علمی راینولوژی ایران در یکم تا سوم آذر ماه سال جاری سال در مرکز همایش های رازی برگزار می شود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: