کد خبر: ۱۵۸۸۲۹
تاریخ انتشار: ۲۰:۲۰ - ۲۱ تير ۱۳۹۶ - 2017July 12
بانک مرکزی در گزارش خود، از تشکیل صندوق ضمانت سپرده‌ها به عنوان امکان مناسبی برای تضمین سپرده‌ها در بانک‌ها و موسسات مجاز در آینده یاد کرده که حمایت لازم از سپرده‌های مردم را فراهم کرده است
شفا آنلاین>بیمه و بانک>هیات وزیران امروز چهارشنبه به ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین روحانی رئیس‌جمهوری، تشکیل جلسه داد و گزارش بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در خصوص موسسات مالی و اعتباری غیرمجاز را بررسی کرد.

به گزارش شفا آنلاین، بانک مرکزی در گزارش خود، از تشکیل صندوق ضمانت سپرده‌ها به عنوان امکان مناسبی برای تضمین سپرده‌ها در بانک‌ها و موسسات مجاز در آینده یاد کرده که حمایت لازم از سپرده‌های مردم را فراهم کرده است.

همچنین درباره مشکلات اخیر بوجود آمده برای برخی از موسسات یاد شده، با تصمیم‌گیری‌ها و هماهنگی‌های بعمل آمده، مشکلات سپرده‌گذاران به تدریج حل و فصل خواهد شد.

** اختصاص بیش از 160 میلیارد ریال اعتبار و تسهیلات بانکی برای جبران خسارات ناشی از سیل در استان تهران

همچنین با تصویب دولت، مبلغ 166 میلیارد و 60 میلیون ریال اعتبار و تسهیلات بانکی برای جبران خسارات و بازسازی تاسیسات زیربنایی و سایر بخش‌های خسارت دیده ناشی از سیل اخیر در استان تهران اختصاص یافت.

تسهیلات(Facility) یاد شده صرف کمک بلاعوض برای بازسازی 56 واحد مسکونی شهری و 76 واحد مسکونی روستایی خواهد شد.

** سازمان برنامه و بودجه عضو کارگروه بررسی سامانه تدارکات الکترونیکی شد
هیات وزیران در ادامه، با عضویت سازمان برنامه و بودجه کشور در کارگروه بررسی سامانه تدارکات الکترونیکی موافقت کرد.

کارگروه یاد شده به موجب مصوبه دولت برای حل مشکلات دستگاه‌های اجرایی استفاده کننده از سامانه تدارکات الکترونیکی به منظور انجام معاملات خود اعم از خرید، مناقصه و مزایده در اردیبهشت سال جاری تشکیل شد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: