کد خبر: ۱۵۷۶۲۳
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۰ - ۱۱ تير ۱۳۹۶ - 2017July 02
طبق برنامه ریزی انجام شده درمانگاه تک تخصصی زنان را در تاریخ 14 و 15 تیر ماه در ناحیه مقداد برپا می‌کنیم

شفا آنلاین>سلامت>مسئول بسیج جامعه پزشکی تهران بزرگ گفت: درمانگاه تک تخصصی زنان در تاریخ ۱۴ و ۱۵ تیر ماه در ناحیه مقداد و درمانگاه تک تخصصی اطفال را در تاریخ ۲۱ و ۲۲ تیرماه در منطقه مسلم اجرایی می‌کنیم.

به گزارش شفا آنلاین، نظام الدین طباطبایی، مسئول بسیج جامعه پزشکی تهران بزرگ درباره برپایی دو درمانگاه تک تخصصی ویژه در تیر ماه، گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده درمانگاه تک تخصصی زنان را در تاریخ 14 و 15 تیر ماه در ناحیه مقداد برپا می‌کنیم و درمانگاه تک تخصصی اطفال را نیز برای تاریخ 21 و 22 تیرماه در ناحیه مسلم برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

وی ادامه داد: کاروان‌های تک تخصصی زنان به شکل گروه 50 نفری تقسیم می‌شوند که در این درمانگاه 5 درمانگاه تک تخصصی زنان راه اندازی می‌شود و خدماتی شامل سونوگرافی، پاپ اسمیر و معاینات تخصصی توسط پزشکان زنان انجام خواهد شد.

طباطبایی، با اشاره به اینکه برآورد ما ارائه خدمات به 1200 نفر در دو روز خدمات تخصصی ویژه زنان است، بیان کرد: بیمارستان معین در قسمت زنان بیمارستان اکبر آبادی و بیمارستان یافت آباد هستند که اقدامات تخصصی و جراحی را به این دو بیمارستان عودت خواهیم داد تا فعالیت‌های مددکاری لازم را انجام دهند.

وی درباره برپایی درمانگاه تک تخصصی اطفال گفت: این فعالیت در منطقه مسلم یافت آباد انجام می‌گیرد و در این برنامه کاروان 50 نفری از متخصصان اطفال از مرکز طبی اعزام خواهند شد؛ در این باره نیز هماهنگی لازم با دانشگاه‌ها انجام شده است.

مسئول بسیج جامعه پزشکی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: در این درمانگاه، اطفال قریب به 1200 نفر خدمات را دریافت خواهند کرد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: