کد خبر: ۱۵۵۳۹۴
تاریخ انتشار: ۰۶:۳۰ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - 2017June 13
چند روزی است که بانک قوامین تبلیغات گسترده ای در صدا و سیما و روزنامه های سراسری آغاز کرده است. در تبلیغات بانک قوامین سپرده های بهاران و رمضان و همچنین پرداخت تسهیلات به مشتریان این بانک نوید داده شده است.
شفا آنلاین: در طرح رمضان بانک قوامین سپرده کوتاه مدت ۱۷ و ۱۸ درصدی افتتاح می‌کند.

به گزارش شفا آنلاین:چند روزی است که بانک قوامین تبلیغات گسترده ای در صدا و سیما و روزنامه های سراسری آغاز کرده است. در تبلیغات بانک قوامین سپرده های بهاران و رمضان و همچنین پرداخت تسهیلات به مشتریان این بانک نوید داده شده است.

پیگیری خبرنگار ما برای بررسی جزئیات طرح های سپرده گذاری در بانک قوامین که در قالب سپرده های بهاران در رمضان شهرت یافته است حکایت از این دارد که سودهای سپرده های فوق از نرخ های مصوب بانک مرکزی فرا تر است.

در طرح رمضان بانک قوامین به مشتریان خود اعلام می کند با افتتاح سپرده کوتاه مدت حداقل ۲ میلیون تومانی مشتریان می‌توانند از سود سپرده ۱۷ درصدی بهره مند شوند.

بر اساس اعلام یکی از کارکنان این بانک در صورتی که حساب رمضان به مبلغ بالای ۲۰ میلیون تومان برسد سود سپرده به صورت خودکار به ۱۸ درصد خواهد رسید.

حساب طرح رمضان دارای کارت شتابی است و مشتریان می توانند واریز و برداشت کنند.

بانک قوامین در حالی سود سپرده کوتاه مدت ۱۷ و ۱۸ درصدی به مشتریان پرداخت می‌کند که بر اساس آخرین ابلاغیه بانک مرکزی هیچ بانک و موسسه اجازه پرداخت سود سپرده بیشتر از ۱۵ درصد را ندارند.اخبار بانک
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
صفرعلی زارع
|
United Kingdom
|
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۹
0
0
لطفا"درصورت امکان اعلام فرمایید
سودسپرده سرمایه گزاری یک ساله برایارقام بالای ۱۰۰ملیون چقدراست
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: