کد خبر: ۱۵۱۷۶۰
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۰ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 2017May 11
سید حسن قاضی زاده هاشمی که امروز برای هشتمین بار در دولت تدبیر و امید وارد استان کرمان در شهرستان جیرفت شد قرار است چند طرح بهداشتی و درمانی را در جنوب استان افتتاح کند
شفا آنلاین>سلامت>بخش ام .آر. آی بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان جیرفت در استان کرمان روز پنجشنبه با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی راه اندازی شد.

به گزارش شفا آنلاین،سید حسن قاضی زاده هاشمی که امروز برای هشتمین بار در دولت تدبیر و امید وارد استان کرمان در شهرستان جیرفت شد قرار است چند طرح بهداشتی و درمانی را در جنوب استان افتتاح کند.

رئیس بیمارستان(Hospital) امام خمینی (ره) جیرفت در آیین افتتاح دستگاه ام .آر .آی این بیمارستان گفت: این دستگاه از پیشرفته ترین نوع دستگاه ام .آر. آی موجود در ایران است که با 80 میلیارد ریال اعتبار با حمایت دولت تدبیر و امید و پیگیری نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی راه اندازی شد.

ابوالقاسم امیرمحمودی افزود: همچنین برای خرید ساختمان و تاسیسات این ساختمان به ترتیب 20 و 10 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی اظهار کرد: دستگاه ام .آر. آی نصب شده در بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان جیرفت با کیفیت عکسبرداری 1.5 برابر است که این کیفیت سه برابر ظرفیت و کیفیت دستگاه های موجود در بازار است.

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) جیرفت بیان کرد: با راه اندازی این بخش دیگر نیازی به مراجعه اهالی منطقه به منظور عکسبرداری و انجام ام ام آر آی به سایر شهرها نخواهد بود.

وی با بیان اینکه ساختمان بخش ام. آر. آی 700 متر مربع زیربنا دارد گفت: این ساختمان شامل بخش های رادیولوژی(Radiology)، سی تی اسکن و ام. آر. ای است.

وی خاطرنشان کرد: قبل از راه اندازی این دستگاه مردم برای ارایه خدمات مجبور به مراجعه به مرکز استان و شهرستان بم بودند که با حمایت دولت تدبیر و امید این مهم برای مردم منطقه جنوب کرمان میسر شد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی 11 اردیبهشت ماه جاری نیز به کرمان آمد و بیمارستان 235 تختخوابی امام رضا (ع) سیرجان، بیمارستان 32 تختخوابی رابر، بیمارستان 35 تختخوابی کوهبنان و چند طرح درمانی در شهرستان های بافت و کرمان با حضور وی افتتاح شد.

استان پهناور کرمان دارای چهار دانشگاه علوم پزشکی(Medical Sciences) است و دانشگاه علوم پزشکی جیرفت هفت شهرستان جیرفت، عنبرآباد، فاریاب، رودبارجنوب، کهنوج، قلعه گنج و منوجان را زیر پوشش دارد.

شهرستان جیرفت با 280 هزار نفر جمعیت از چهار بخش مرکزی، اسماعیلی، ساردوئیه و جبالبارز تشکیل شده و در فاصله 230 کیلومتری جنوب کرمان است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: