کد خبر: ۱۵۱۵۰۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۰ - ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 2017May 09
شانزدهمین کنگره شنوایی شناسی ایران از ۱۹ تا ۲۱ اردیبهشت ۹۶ در هتل المپیک تهران برگزار می شود
شفا آنلاین>سلامت>شانزدهمین کنگره سراسری شنوایی شناسی ایران، با شعار «حفاظت از شنوایی و صیانت از حرفه شنوایی شناسی»، از صبح سه شنبه در محل هتل المپیک تهران آغاز بکار کرد.

به گزارش شفا آنلاین، دکتر بهرام جلائی رئیس انجمن علمی شنوایی شناسی ایران در مراسم افتتاحیه کنگره، گفت: هدف از برگزاری این گردهمایی، تبادل اطلاعات علمی و بحث و بررسی و همچنین به اشتراک گذاشتن مباحث نوین و جدیدی است که در رشته شنوایی شناسی مطرح می شود و همچنین، آگاهی جامعه متخصص از موضوعات پژوهشی شنوایی مربوط به پیشگیری، تشخیص و درمان توانبخشی(Rehabilitation) مشکلات شنوایی و تعادلی و وزوز گوش به خصوص در دوران سالمندی است.

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران، افزود: شعار کنگره شانزدهم، حفاظت از شنوایی و صیانت از حیطه حرفه ای شنوایی شناسی است.

وی ادامه داد: در کنگره پیش رو، ۱۱ محور با موضوعات توانبخشی شنیداری، کاشت حلزون، آزمون های مرکزی، بدشنوایی، وزوزگوش، دستگاه تعادل و آزمون های تعادلی، اطفال و غربالگری، الکتروفیزولوژی شنوایی، بیماری ها و سندرم ها، سالمندی و تمرکز بر سالمندان، سر و صدا و شنوایی سالمندان مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

جلائی اظهار داشت: در این کنگره از سخنرانان برجسته ایرانی خارج از کشور و همین طور سخنرانان خارجی دعوت به عمل آمده و کنگره دارای ۱۳.۲۵ امتیاز باز آموزی برای تمامی شرکت کنندگان در است.

وی، گروه هدف را فارغ التحصیلان مقاطع شنوایی شناسی، علوم مرتبط اعم از گفتاردرمانی، روانشناسی(Psychology)، بهداشت عمومی و علوم اعصاب و گروه های پزشکی گوش و حلق و بینی، اطفال، مغز و اعصاب و گروه های مرتبط با مباحث علوم شنوایی عنوان کرد.


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: