کد خبر: ۱۵۱۴۳۳
تاریخ انتشار: ۰۷:۳۰ - ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 2017May 09
دومین جشنواره ملی و کنگره بین‌المللی علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی از 22 تا 24 تیرماه امسال توسط ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در سالن اجلاس سران برگزار خواهد شد
شفا آنلاین>سلامت>دبیر ستاد علوم و فناوری سلول‌های بنیادی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، افزایش شمار شرکت کنندگان داخلی و خارجی را از نقاط قوت دومین جشنواره سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی برشمرد.

به گزارش شفا آنلاین، دکتر امیرعلی حمیدیه در نود و دومین شورای اجرایی ستاد علوم و فناوری سلول‌های بنیادی معاونت علمی در حضور دیگر اعضای ستاد به بررسی دومین جشنواره سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی پرداخت.

طبق آخرین آمار موجود، تاکنون هزار و 444 نفر در دومین جشنواره سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی ثبت نام کردند که از این میان، 61 نفر متقاضی حضور در استارتاپ هستند،21 ثبت نام خارجی صورت گرفته، 81 نفر برای شرکت در کارگاه‌های آموزشی و 333 نفر برای ارائه مقاله نام نویسی کرده اند.

دبیرخانه این رویداد، گزارش کاملی از روند در حال پیشرفت اقدامات ارائه کرد و پس از آن آخرین وضعیت شرکت‌کنندگان و سخنرانان خارجی و یا ایرانیان مقیم خارج از کشور بررسی شد.

تاکنون این رویداد شاهد ثبت نام‌هایی از کشورهای عراق، هند، پاکستان، اردن، روسیه، استرالیا، آلمان، چین، انگلیس و کره جنوبی بوده است.

دبیر ستاد توسعه فناوری‌(Technology)های سلول‌های بنیادی معاونت علمی پس از بررسی وضعیت مهمانان خارجی و آخرین وضعیت سخنرانان و ارائه‌دهندگان مقاله گفت: باید همان‌طور که برای حضور 30 سخنران دومین جشنواره سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی کمک می‌شود، به کسانی که مقاله ارسال کرده‌اند نیز توجه داشت.

امیرعلی حمیدیه ادامه داد: برنامه های دومین جشنواره سلول‌های بنیادی(Stem Cells) و پزشکی بازساختی به مدت یک هفته اجرا می شود ولی برنامه های اصلی آن در سه روز تعریف شده است.

به گزارش کمیته علمی جشنواره، با وجود برخی تغییرات که برای ارسال مقالات و راهنمای ثبت مقاله در سایت ثبت نام مقالات ایجاد شده است، تاکنون برای این رویداد 333 مقاله ارسال شده است که داوری این مقالات در جریان است.

سید جواد محسنی مسئول کمیته دانش‌آموزی دومین جشنواره سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی نیز در این جلسه از اقدامات و برنامه‌هایی که تاکنون در این زمینه صورت گرفته است و همکاری‌های میان استانداری البرز و زمان‌های برگزاری جشنواره اطلاعاتی ارائه کرد.

همچنین محمد نبیونی عضو هیات علمی دانشگاه خوارزمی، فعالیت‌های شهر سلولی در راستای برگزاری این رویداد را پیش‌بینی کرد و از همکاری‌های بیشتر در آینده خبر داد.

دومین جشنواره ملی و کنگره بین‌المللی علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی از 22 تا 24 تیرماه امسال توسط ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در سالن اجلاس سران برگزار خواهد شد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: