کد خبر: ۱۵۱۱۶۲
تاریخ انتشار: ۲۳:۵۹ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 2017May 06
شفاآنلاین: با گذشت هفت سال از قتل دکتر میانسال وبن بست تحقیقاتی درکشف پرونده جنایت،خانواده او با مراجعه به دادسرای جنایی تهران ،خواستاردریافت دیه از بیت المال شدند.
به گزارش شفاآنلاین،دراین جنایت که  ٩ خرداد سال ٨٩ رخ داد ،ماموران پلیس درپی تماس مرد جوانی که از جنایتی خاموش در خیابان گل نبی، پاسداران خبرمی داد راهی محل حادثه شدند. آنها پس ازورود به زیرزمین خانه ویلایی با جسدی داخل سرویس بهداشتی روبروشدند.

مرد جوان که موضوع را به پلیس اعلام کرده بود به تیم جنایی  گفت:" دکتر قرار بود این خانه را بعد از تعمیرات به مطب خیریه تبدیل کند. روز گذشته برای لوله کشی به اینجا آمدم و بعد از پایان کارم حدود ساعت چهار بعد از ظهر خانه را ترک کردم. صبح امروزهم طبق قرار قبلی برای ادامه کارم آمدم اما هر چه زنگ زدم کسی در را باز نکرد. از بالای در، داخل حیاط را نگاه کردم که خودروی پراید دکتر را دیدم. به همین خاطر وارد خانه شدم اما هر چه دکتر را صدا زدم جواب نداد .تا اینکه پس ازورود به زیرزمین ناگهان با جسدش روبروشدم.کنارش هم  کلنگ خونینی افتاده بود .ضمن اینکه فکر می کنم عامل قتل مرد افغان ٦٢ ساله ای است که روز گذشته برای کار به اینجا آمده بود. صورت او را کاملا ندیدم اما دیروز هیچ ابزار و وسایلی اینجا نبود و بیل و کلنگی که اینجاست را مرد افغان آورده است.

در ادامه تحقیقات ، پزشک قانونی زمان مرگ را ٢٤ ساعت قبل عنوان  واعلام کرد قربانی براثر اصابت جسم نوک تیز کشته شده است.
در تحقیقات مقدماتی، مرد لوله کش به عنوان تنها مظنون جنایت بازداشت شد. اما پس از بررسی های صورت گرفته وقتی هیچ مدرکی علیه او بدست نیامد، آزاد شد .

در ادامه بررسی ها پسر مقتول همسایه شان را به عنوان مظنون جنایت معرفی کرد و مدعی شد که دو روز قبل از حادثه همسایه کناری، پدرش را تهدید کرده است.

باتوجه به اظهارات پسر دکتر، مرد همسایه بازداشت شد اما دربازجویی ها بی گناهی اش ثابت شد .بنابراین کارگر افغانی به عنوان تنها مظنون شناخته جنایت شناخته شد.

با گذشت هفت سال ازاین ماجرای مرموز، اولیای دم با حضور در شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران،خواستاردریافت دیه از بیت المال شدند. بدین ترتیب پرونده آنها ازسوی بازپرس محسن مدیر روستا به دادگاه کیفری ارسال شد تا دراین باره تصمیم گرفته شود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: