کد خبر: ۱۴۸۲۰۳
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۰ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - 2017April 10
366 واحد فعال کلینیک‌های تخصصی دندانپزشکی در 78 بیمارستان و 29 کلینیک ویژه تشکیل شد که این مسئله نیز گام موثری در حوزه سلامت دهان و دندان مرد به شمار می‌رود

شفا آنلاین>سلامت>معاون فنی معاونت درمان وزارت بهداشت از راه‌اندازی 366 واحد تخصصی دندانپزشکی در بیمارستان‌ها و کلینیک‌های ویژه خبر داد و گفت:‌ کلینیک‌های 24‌ ساعته ارائه خدمات دندانپزشکی در شهرهای مختلف با اولویت خدمات اورژانس تشکیل شده است.

به گزارش شفا آنلاین، علی ماهر در مراسم دومین سالگرد طرح تحول سلامت دهان و دندان و بزرگداشت روز دندانپزشکی(Dental) گفت: با شروع این طرح، افزایش دسترسی عادلانه مردم از خدمات دندانپزشکی حفاظت مالی و افزایش کیفیت خدمات مدنظر قرار گرفت.

وی افزود: ساماندهی مراکز ارائه خدمات دندانپزشکی و لابراتوار پروتز با اجرای این طرح انجام شد و مردم از خدمات زیادی در این زمینه بهره‌مند شدند.

معاون فنی معاونت درمان وزارت بهداشت گفت: 366 واحد فعال کلینیک‌های تخصصی دندانپزشکی در 78 بیمارستان و 29 کلینیک ویژه تشکیل شد که این مسئله نیز گام موثری در حوزه سلامت دهان و دندان مرد به شمار می‌رود.

ماهر در پایان از راه‌اندازی کلینیک‌های 24 ساعته ارائه خدمات دندانپزشکی با اولویت خدمات اورژانس در شهرهای مختلف خبر داد و گفت:‌ عفونت‌های(Infection) حاد با منشأ دندانی و یا تروماهای پیچیده از جمله موارد اورژانسی است که دندانپزشکان در قالب این کلینیک‌ها اقدامات لازم را به بیماران ارائه می‌دهند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: