کد خبر: ۱۴۶۱۷۹
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۰ - ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - 2017March 20
تدابیری اندیشیده شده است تا ارائه لوازم جانبی و ملزومات مصرفی که تامین آن‌ها برای بیماران بخش‌های ویژه اهمیت فراوان دارد دچار کوچکترین وقفه‌ای نشود.
شفا آنلاین>تغذیه>کارشناس(Expert) سازمان غذا و دارو گفت: شرکت‌های تجهیزات پزشکی موظف شده‌اند با برنامه ریزی‌هایی که از قبل صورت گرفته برخی از پرسنل خود را در ایام نوروز بصورت آنکال جهت سرویس دهی و ارائه خدمات پس از فروش مناسب برای تجهیزات پزشکی در اختیار داشته باشند.

به گزارش شفا آنلاین، زینب قرائی، کارشناس مسئول خدمات پس از فروش اداره مهندسی و نگهداری اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو افزود: تدابیری اندیشیده شده است تا ارائه لوازم جانبی و ملزومات مصرفی که تامین آن‌ها برای بیماران بخش‌های ویژه اهمیت فراوان دارد دچار کوچکترین وقفه‌ای نشود.

وی با تاکید بر اینکه تهیه لوازم جانبی و ملزومات مصرفی و تامین آن‌ها برای بیماران بخش‌های ویژه از اهمیت فراوانی برخوردار است تصریح کرد: در صورتی بروز هر گونه مشکلی در موارد فوق و دستگاه‌های سی تی اسکن، آنژیوگرافی، ام آر آی، رادیوگرافی آنالوگ و دیجیتال، الکتروشوک، ونتیلاتور، ماشین بیهوشی، اکسیژن ساز، CR، لیزر ایمیجر و همودیالیز منصوب در مراکز درمانی سراسر کشور، اسامی شرکت هایی که در لیست آمده، آماده ارائه خدمات لازم است.
برچسب ها: لیست ، شرکت ، آنکال
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: